Foto bij 11. samen

hier hoofdstukje 2 voor vandaag x
wow dit is een best lang verhaal geworden had ik niet verwacht

door de ogen van daan:
het is maandag en ik zet me fiets in de fietsenstalling, als ik sharon vrolijk op me af zie lopen. wat ben ik toch blij dat ik haar mijn meisje mag noemen. ik loop naar haar toe en geef haar een kus en we kletsen even, dan lopen we naar de kluisjes en dan op naar de les. we hebben wiskunde van meneer. van dijk en die mag ik niet echt. toch begroet ik hem vrolijk, zodat ik er niet meteen uitgestuurd word hij antwoord niet terug maar ik ga maar zitten. pak me boeken op tafel, maar na 20 minuten kan ik ze al weer opruimen. ik moet eruit. ik loop rustig de klas uit. MENEER ZWIERINK iets meer tempo graag anders hoef ik je de komende week niet meer te zien. ik loop snel de klas uit en loop naar de administratie. Hallo Daan, begroet mevrouw Elsink me vrolijk. hooi mevrouw. weer eruit gestuurd bij meneer van Dijk? ja antwoord ik. ga maar naar de aula, en want huiswerk maken. mike zit er ook al. Mevrouw elsink regelt alles op school als je eruit wordt gestuurd maar bij meneer van Dijk maakt ze er nooit een aantekening van, want hij stuurt iedereen eruit. ik loop de aula in waar ik MIke zie we kletsen, even over voetbal enzo. en dan besluiten we toch maar wat huiswerk te gaan maken anders moeten we er de volgende keer weer uit. Na een kwartier gaat de bel alweer, dus lopen we samen naar Frans, ik ga gezellig naast Sharon zitten. als we aan het kletsen zie ik ineens dat niet mevrouw. biberink maar mevrouw van Losten binnenkomt, onze mentor van vorig jaar echt een aardige vrouw. goeiemorgen jongens en meisjes, mevrouw Biberink is ziek dus hebben jullie standbye uur. als jullie rustig blijven mogen jullie wel iets voor je zelf doen. zegt mevrouw van Losten. ik pak mijn mobiel en stuur sharon een lief sms'je. heej meisje van me, je zit nu naast me:p ik wil je nooit meer kwijt xxx je boy Daan. ik kijk op van me mobiel en geef Sharon een kus op der wang, de helle klas roept ahw maar dat boeit me niets. ze is mijn meisje en ik geef der nog een kus. ik kijk weer op me mobiel en zie dat ik een sms'je heb van Rein. ik kijk maar ik denk die zal vast wel weer sms'en ik ben al lekker vrij :p ofzo iets, maar dit keer heb ik het helemaal verkeerd. best daan, wij hebben inmiddels de mobiel van u vriend rein kunnen ontgrendelen en sturen u deze sms ...ik stop even wat een rare sms, ik ga weer veder... die sturen wij u omdat u vriend aan is gereden we nemen hem mee naar het ziekenhuis, daar kunt u hem opzoeken zou u zo snel mogelijk willen komen? wilt u de vriendin van rein ook in lichten? alvast bedankt ziekenhuis Eindhoven, Madelief Honkeren. eerst denk ik nog dat het een grap is maar nee ik besef me rein is echt aangereden ik moet naar hem toe, ik laat eerst Sharon het sms'je lezen en ze fluisterd: ga maar ik zoek jullie straks wel op. ik loop naar mevrouw van Losten, en laat haar het sms'je lezen. ga maar snel jongen meld je je wel even af bij de administratie? neem dit briefje maar mee en ze geeft me een briefje. ik loop naar beneden en sms ondertussen me moeder. mam, kan je me naar eindhoven ziekenhuis brengen? rein is aangereden. ik moet er na toe x. ik meld me af en zie dat me moeder heeft gereageerd is goed ik ben al thuis tot zo lieverd x. ik fiets zo snel mogelijk na huis en zet me fiets in de tuin en loop naar binnen. heey lieverd, wat is er met rein gebeurd? aangereden gaan we? ja kom maar. en we lopen richting de auto. ik zoek nog even snel het nummer van Lisa op en bel der. heey lisa, heb je het gehoord over Rein? vraag ik. ineens krijg ik een verhaal over zoenen met een ander meisje. ik zeg huh? ik bedoel dat rein is aangereden. na een tijdje praten geef ik nog even snel de kamer door, want die had me moeder al bij de receptie gevraagd. daarna hang ik op geef me moeder een knuffel en loop naar de kamer van rein. hij ligt daar zo eenzaam, hij ziet helemaal wit. zo zielig ik kreeg tranen in me ogen ineens voelde ik twee armen om me heen. gaat het? vroeg een van de twee het was Lisa. we wisten het allebei even niet meer, we zijn even met ze tweeën gaan praten over rein enzo en ze heeft me alles vertelt. intussen was roos alweer naar huis, moest nog voetballen lisa eigenlijk ook maar die ging niet. na 3 uur werd rein eindelijk wakker, maar viel meteen weer in slaap. waarom kon die nou niet gewoon wakker blijven GVD (srry ). ik en lisa beginnen weer te huilen. nu heb ik pas door dat rein gewoon super veel voor me betekent, dan komt Sharon binnen en geeft ze ons een knuffel..

Reageer (2)

  • SharonKusjex

    OMGG! SNEL DOOR JIJ ! <3 x

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    Omg , wcht spannend=$

    Mag ik de vriendin zijn van Nils ? <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen