10.drama?!
door de ogen van Rein:
'boem' knal' dat was het laatste dat ik hoorde en toen werd alles zwart voor me ogen. ik hoor nog een man schreeuwen om 112 te bellen, en dan hoor en zie ik niets meer. ik weet niet hoelang ik daar lag, maar ik word ineens wakker in een wit bed, in een witte kamer.en zie daan zitten. ik probeer iets te zegen maar het lukt niet dus val ik weer in slaap. Na een tijdje word ik weer wakker, en nu lukt het wel om iets te zeggen. heel zacht maar het lukt, heej daan. want hij zit daar nog steeds. heej jongen, wacht even ik haal een dokter, hij stopt zijn mobiel weg en liep naar de gang. even later kwam die terug met een man. hallo rein van duivenbode zij die heel deftig. daan grinnikten. even later was de dokter weer weg, en vroeg ik aan daan komt Lisa ook zo? je weet het niet meer he? vraagt daan me, ik denk na maar ik weet niets meer en ik val weer in slaap.
door de ogen van Lisa:
je hebt je ziek gemeld en gaat naar huis, roos mag met je mee omdat jullie toch maar een ochtend les hadden. jullie zitten op de fiets en je tranen lopen over je wangen. jullie zijn thuis en roos neemt je in een knuffel en zo blijven jullie even staan. gewoon even uithuilen bij je beste vriendin. jullie lopen naar binnen, en roos pakt wat te water voor je en gaat naast je zitten. na een tijdje staat ze op loopt naar haar tas en pakt er een reep chocolade uit. iets wat we altijd eten als een jongen het met een van ons heeft uitgemaakt of als we ons gewoon rot voelen. hoe wist je dat? ik heb een voor gevoel zecht ze zacht . ik zet 1D aan en samen eten we de chocolade en kletsen we wat. na 2 uur gaat me mobiel ik kijk en zie dat het daan is dus neem ik op hij is immers altijd nog gewoon mijn vriend. heej daan, heey Lisa heb je het gehoord van rein? ja hij heeft met een ander meisje gezoend ik zag het zelf ik heb het uitgemaakt. zeg ik. huh? dat bedoelde ik geen eens, maar ik snap hem even niet. huh? waar had je het dan wel over? rein is aangereden en ik dacht dat hij jou wel wou zien maar nu weet ik het even niet meer, maar als je wilt mag je natuurlijk komen antwoord daan. wow, waar? waarneer? hoe? door wie? rustig Lisa, kalmeert daan me. we zijn er binnen 30 minuten. Roos komt ook mee, je vind der vast aardig welke kamer? 243F antwoord Daan. en de verbinding word verbroken. we moeten naar het ziekenhuis, rein is aangereden hij heeft me nodig. roep ik in paniek. rustig, alles komt goed kom we gaan. ik vraag wel even of je moeder ons wilt brengen en roos rent naar beneden. moeder van Lisa kunt u mij en Lisa misschien naar het ziekenhuis brengen ? rein ligt namelijk in het ziekenhuis vraag ik. ja natuurlijk maar wat is er dan aan de hand? hij is aangereden meer weten wij ook niet, lisa is net gebeld door daan. oke, roep der maar dan gaan we meteen. ondertussen ben ik huilend op me bed gevallen. nu besef ik me pas hoeveel hij voor me betekend. maar of ik hem ooit kan vergeven? dat weet ik niet.
Reageer (2)
Super spannend! Natuurlijk kan Lisa het wel vergeven! xx
1 decennium geledenOmgg , super spannend!
1 decennium geleden