Niall - A week at my brother's place. (Deel 1)
Met veel plezier spring ik over de laatste treden van de trap en kom ik met een plof op de grond terecht. “Wow, Kelly, zo actief.” Zegt mijn moeder met een lach als ik de keuken in loop. “Goede morgen mam. Weet jij wanneer Louis me komt halen?” Jep ik ben het zusje van Louis, en ik mag een week bij hem en de andere jongens logeren. “Ik denk dat hij je om 10 uur kwam oppikken.” Zegt ze terwijl ze mijn ontbijt voor mijn neus neerzet. Ik knik en kijk naar de klok. 9:30. Oh nee ik moet snel doordoen.
“Kelly, Louis is hier!” “ik kom!” snel pak ik mijn zak van de vloer en sleur hem de trap af. Louis kijkt me lachend aan en neemt de tas van me over. “Heb je alles mee?” ik knik en geef mijn moeder een knuffel. “Louis, zorg goed voor je zusje.” Louis draait met zijn ogen en knikt. “mam, het is maar een week hoor. Wat kan er nu misgaan op een week. Ik zorg goed voor haar geen zorgen.” Zegt hij met een lach. “Dan gaan we maar. Dag mam. Kom Kelly voor ze zich bedenkt.” Ik grinnik en zwaai naar mam en loop snel achter Louis de deur uit. Met een plof laat ik me naast hem op de stoel vallen. “En klaar voor een leuke week?” ik knik “Kan niet wachten.” Louis grinnikt. “De jongens kijken er ook naar uit je eindelijk eens te ontmoeten. Ze blijven maar doorzeuren.” Nu is het mijn beurt om te lachen. “Ik kijk er ook naar uit hun te ontmoeten.” Louis knikt en draait het volume van de radio luider.
Na paar uur wordt ik lichtjes wakker geschud. “Kelly, wakker worden, we zijn er.” Voorzichtig open ik mijn ogen en kijk in het lachende gezicht van mijn grote broer. Voorzichtig trekt hij me de auto uit en duwt me het appartementsblok binnen. We nemen de lift naar de bovenste verdieping en stoppen voor een deur waar veel lawaai vandaan komt.
“Liam, Niall is de koelkast aan het leegeten.”
“Niall dat is voor Louis zijn zus, blijf eraf!”
“Maar Liam ik …”
“Niall, laat het!”
Louis lacht en draait met zijn ogen. “Klaar om de jongens te ontmoeten?” met grote ogen kijk ik hem aan en knik. Louis knikt en duwt deur open. “Ik ben thuis!” roept Louis luid door het appartement. Meteen staan er 4 vrolijk kijkende jongens voor mijn neus. “Jongens, dit is mijn zus Kelly, Kelly dit zijn de jongens.” Verlegen zwaai ik naar de jongens. “Hallo, ik ben Liam.” Met een lach schud ik zijn hand. “Dit is Harry, de blonde is Niall en die andere is Zayn.”
Ik schud ze allemaal de hand en kijk ze lachend aan. “Nou welkom in ons appartement. Maar ik denk dat we best ergens anders middag gaan eten.” Zegt Niall met een glimlachje. Meteen kijken de jongens hem aan. “Niall zeg dat het niet waar is.” Raar kijk ik hem aan. “We leggen het later wel uit.” zucht Louis. “Komaan laten we maar iets gaan eten.” Ik knik en loop samen met de jongens het appartement uit.
Hallo! sorry dat het zo lang duurde, maar ik heb het de laatste tijd ontzettend druk. maar ik ga proberen toch weer wat te schrijven. Maar deze is voor Dollface1993. dit is deel 1 van je one shot!. hoop dat je het wat leuk vindt.
Trouwens wow, 18 abo's. bedankt voor het blijven. Het is echt geweldig! bedankt!
Reageer (2)
zoo leuk. X
1 decennium geledenhij is geweldig dank je
1 decennium geleden