Seventeen
"We have 2 more shows here in London and then the tour will be over." Vertelde Max. "So maybe we all can hang out after our tour?" Vervolgde hij zijn zin en keek mij en Lauren aan. Lauren begon meteen wild te knikken waarna ze mij een smekende blik toe worp, ik zuchtte en dacht eens goed na. "I guess that would be fun." Zei ik uit eindelijk. "Can i get both your numbers then, so i can give you a heads up on how, where and when?" Lauren stond op en nam plaats op de leuning van de bank naast Max en nam zijn telefoon aan. Na een paar seconden keek ze me vragen aan en ik knikte als teken dat ze mijn nummer ook mocht geven. "Right that's setteld then!" Riep Tom met een grote glimlach wat mij deed grinnikken.
Nadat we de jongens allemaal een knuffel gegeven hadden, wat voor mijn bij Jay voor vreemde kriebels zorgde, en beloofd dat we bij hun laatste show van de tour zouden zijn, ze zouden een plekje voor ons regelen backstage, liepen Lauren en ik door de grote deuren naar buiten. En meteen sloeg de koude wind tegen onze blote benen en deed ons beiden rillen. "Seems like Jay still likes you." Zei Lauren terwijl we samen naar het station liepen, waar ook een taxi plaats was. "Hmmm, i guess so. He kept on looking and smiling at me." Antwoorde ik haar. "But you also still like him." Ik stond meteen stil en keek haar aan. "What, no, i don't!" Riep ik meteen. "Skye, come on, i could see the way you looked at him when he wasn't looking at you." Zei ze toen ze ook stil stond en haar handen op haar heupen zette. Ik zuchtte en keek haar aan, ik kon werkelijk niks voor haar verbergen ze had me altijd meteen door. " Maybe you're right, but i don't know what to do boo." Zei ik terwijl ik weer begon te lopen. Lauren haakte haar arm door de mijne en leek even na te denken. "You just have to wait and see what happens, i guess.." Zei ze na een kleine stilte.
Eenmaal aangekomen op het station hadden we al vrij snel een taxi, en nu waren we onderweg naar 'huis'. Plots hoorde ik een riedeltje en zag hoe Lauren haar telefoon te voorschijn haalde. Door dat het schempje oplichte kon ik duidelijk Lauren's gezicht zien en haar ogen die het binnen gekomen bericht aan het lezen waren. Er brak een glimlach door op haar gezicht en er ontstond een twinkeling in haar ogen. "What is it Lauren?" Vroeg ik haar. Ze draaide zich naar me toe en liet me haar iphone zien. 'I really had a great time getting to know you a bit, and your friend. Can't wait to see you in 3 days and learn even more about you. x Max.' Ik liet mijn ogen 2x over het berichtje gaan en keek daarna Lauren met een grote glimlach aan. "Looks like some one likes yoouuu." Zong ik half. Lauren trok haar telefoon weer uit mijn handen en als ik het niet verkeerd zag, zag ik dat ze blosjes op haar wangen had staan.
10 minuten nadat Max, Lauren had gesmst waren we eindelijk thuis. Lauren was non-stop aan het smsen geweest en ik had af en toe naar haar gezicht gekeken, ze straalde helemaal. Maar nu we eindelijk thuis waren liep ik regelrecht naar mijn slaapkamer en trok mijn pyjama aan. Ik zei weltrusten tegen Lauren, die mijn voorbeeld volgde en ook al op haar kamer was, sloot mijn deur en kroop in bed.
Het was me het avondje we geweest, mijn gedachtes waren constand op volle touren bezeg geweest. Maar die schakelde ik nu uit en kroop diep onder de zachtte denkens en viel al snel in een onrustige, droomloze slaap.
Just becaue i love you guys so much!
Love and Rocketz,
Lot!
Reageer (5)
I Love this chapter!!!!! Ik ben echt benieuwd naar wat er allemaal nog gaat gebeuren. Ik heb me vandaag aangemeld voor school en ik ben echt doodsbang dat ik niet aangenomen word. Dadelijk vinden ze me niet goed genoeg): Maar het komt goed! Alles heeft een reden(: Ik ben m'n mobiel kwijt...ik zou hem nu eigenlijk moeten zoeken maar ik heb er geen zin in:P En I told ya so! Jay's muziek is goed:D Ik heb laatst mijn amazing spider-man poster binnen gekregen! Dat was gewoon voor mij een van de beste films van 2012:D Ik kan niet wachten tot het volgende deel(: en waar ik al helemaal op wacht is het nieuwe album van de jongens! Kom op zeg, ze zitten allemaal leuk te tweeten "Ja weer een dag in de studio" maar ik wil het nu wel eens horen(: Argh die nieuwsgierigheid van mij is echt irritant! Ik moet altijd alles weten, wat wel weer goed is want volgens mij is dat wel belangrijk als je journalist bent(: Ik kan gewoon niet wachten! Volgens mij wordt dit hun beste album tot nu toe. Ook al zou het raar zijn als het niet beter was want dat zou betekenen dat we hetzelfde krijgen als het vorige album wat jammer zou zijn. Laat ik het erop houden dat ik hoop dat ze me verassen. En dan heb je natuurlijk ook nog de roddels dat ze met een boek komen! Wat ik echt super zou vinden:D Ik bedoel als ik ze zo meer leer kennen vind ik het niet erg;) Al vind ik het een beetje eng dat ik straks alles van ze weet, ik zou het een beetje eng vinden als iedereen alles van mij zou weten:P Maar dat hoort bij beroemd zijn. Dat vind ik leuk aan nog net beginnende artiesten zoals Jay Loftus, je mening word niet beinvloed door kranten of magazine maar door de artiest zelf. Gonna leave with that! xxx
1 decennium geledenAwhh cute stelletje is aan het ontwikkelen xd
1 decennium geledenHEY YOU ! What happened to you past two and a half weeks when I wasn't here ? YOU WRITE BEAUTIFULLLL <3
1 decennium geledenSnel verderr!
1 decennium geledenXxx
Mijn verslaving voor dit verhaal is zich goed aan het ontwikkelen ^^
1 decennium geleden