Hoofdstuk 28
Ulvida
De tweede helft begint en Raimon heeft de aftrap, ze komen meteen langs de middenvelders. Kidou krijgt de bal en passeert een paar van de verdedigers en speelt dan de bal naar Gouenji die ‘m er daarna meteen in schiet met zijn nieuwe schot. Het staat nu 1-1. Diamond Dust wordt er chagrijnig van, maar ze gaan nu wel preciezer spelen dan eerst. Clara passeert veel spelers en speelt ‘m door naar Ai die richting het doel schiet. Endou houdt ‘m tegen en schiet meteen uit. De bal komt uit bij Kabeyama die meteen door speelt naar Tori en zij weer naar Rika. Rika rent met de bal naar voren maar ze wordt neer getackeld door de verdedigers. Ze is geblesseerd geraakt en Ann lacht hij uit van vermaak, nou ik kan er zelf niet om lachen. Rika wordt naar de kanten gedragen en net op dat moment komt er iemand van de tribune af, hij komt me niet bekend voor maar wel bij de spelers van Raimon. ‘Aphrodi’ schreeuwt Mark en kijkt hem vuil aan. Nou, ze mogen hem dus niet. ‘wie is dat’ vraagt Keeve. ‘ik heb geen idee’ antwoordt je en kijkt aandachtig naar hem. Na een tijdje te hebben gediscussieerd speel hij toch mee maar ze vertrouwen hem niet, alleen Gouenji vertrouwt hem zo te zien. Raimon maakt zich klaar voor de aanval en ze rennen met de bal naar voren. Aphrodi schiet richting het doel en die zit er in. het is 2-1 voor Raimon. De laatste minuten gaan in en er is niet veel verandering, Raimon dringt steeds meer door hun verdediging heen maar scoren doen ze niet. Het fluitje gaat en het is 2-1 voor Raimon. Het is zeker weer jouw taak om ze te verbannen maar je geeft ze nog een kans. Het is hun eerste wedstrijd tegen hun dus mogen ze nog een keer. ‘kom we gaan terug naar de basis’ zeg je en de rest stemt in.
In de basis is het stil, te stil niemand zegt wat en iedereen kijkt je verbaasd aan. Sommigen fluisteren naar elkaar en kijken dan jouw richting op. Zijn ze soms bang dat je hun verbant? Nouw dat mag Hiroto mooi doen nu! Eerder waren jij en Hiroto goede vrienden maar nu is het minder geworden, het lag zeker aan de meteoriet. Dat jullie je zo gedragen. Het zal wel worden zo als vroeger.. ooit..
Reageer (1)
lk hoop het ook voor haar
1 decennium geledenSnel verder please