Foto bij 27

ulvida
Diamond Dust ging een bezoekje brengen bij Raimon en ik ging gezellig met Keeve en Ann mee. We liepen naar het veld waar beide teams al aan het warm spelen waren. ‘kijk daar’ zegt Endou en hij wijst naar ons, iedereen kijkt naar de richting van ons. ‘dat is Ulvida… ze was toch weg bij Aliea Academy’ zegt Rika en ze kijkt arrogant onze kant op. ‘whoa… zij is arrogant’ lacht Ann en loopt meteen richting haar toe. ‘dit gaat niet de goede kant op’ zeg je en loopt achter haar aan. ‘Ann wacht’ schreeuw je maar ze negeert je en loopt gewoon door. Het valt je op dat Nathan en Kevin er niet meer zijn maar je gaat er niet verder op in en je versnelt je tempo tot je vlak voor Ann staat. ‘Ann kappen nou’ zeg je en probeert haar mee terug te nemen maar ze rukt zich los en gaat voor Rika staan. ‘wat minder arrogant mag ook wel’ zegt ze en Rika kijkt haar vuil aan ‘wat?!’ schreeuwt ze en geeft Ann een duw naar achter. Jij en Gouenji springen er net op tijd in want anders was het een gevecht geworden tussen die twee. ‘kom Ann de wedstrijd begint zo’ zeg je en je loopt naar Keeve. Het fluitje gaat en de aanvallers van Diamond Dust en de helft van de middenvelders rennen naar voren de anderen blijven een beetje achterin. Diamond Dust heeft moeite om de bal bij hun te houden en wordt dus telkens afgepakt door de verdedigers die weer naar de middenvelders spelen en zo de hele tijd door. Clara heeft het moeilijk om te bal bij haar te houden dus speelt ze merendeels naar Ai of Gazel. ‘als je Ai zo ziet spelen denk je echt wow’ lacht Keeve. ‘ja, dan is ze verlegen en dan is ze zo druk als het maar kan’ maak je af. Gazel rent met de bal naar voren en doet een poging op doel voor de tweede keer. ‘Northern Impact’ schreeuwt hij en de bal beland achter de keeper. ‘eindelijk’ zucht hij en loopt naar zijn plek. Zo spelen ze de hele tijd door tot het fluitje. Het is 1-0 voor Diamond Dust. Je ziet ze balen. Tot de tweede helft begint bespreken ze de tactieken. Het valt je op dat Gazel er niet is. Je komt van de tribune af en loopt het gebouw in. daar zijn is hij al samen met Burn en Hiroto, je loopt naar ze toe. Als ze je zien stoppen ze met praten en ze kijken je verbaasd aan. ‘wat is er’ zegt Gazel. ‘er is niets, alleen het team zoekt je’ zeg je. hij haalt zijn schouders op en loopt naar de uitgang je blijft hem volgen met je ogen tot hij de hoek om is. ‘wat doen jullie hier’ zeg je. ‘we komen naar de wedstrijd kijken van Diamond Dust’ zegt Burn. ‘ja dat begrijp ik maar Hiroto jij mocht toch niet weg zonder toestemming’ zeg spottend. ‘mocht jij niet met Keeve en je andere vriendinnen omgaan’ zegt hij stug. ‘mijn straf is opgeheven’ zeg je ‘net als de mijne en die van Izuno ook’ zegt hij en er komt een lach op zijn gezicht. Je begint als het ware te grommen en kijkt hem vuil aan. Voor hij wat kan zeggen loop je terug naar de anderen, net op tijd van het fluitje gaat ook.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen