Harry POV

Met bange ogen kijkt ik naar de donker getinte jongen. Voorzichtig probeer ik me zo klein mogelijk te maken. Plots trekt de jongen me nog steeds vasthoudend terug de markt op. Verward staar ik naar de achterkant van zijn hoofd. Hij stopt vlak voor de bakker en kijkt de vrouw met een glimlach aan. “Goede morgen Zayn.” Kent iedereen hem hier!? “wat kan ik voor je doen?” Lachend kijkt hij haar aan. “Goede morgen, Eeumh … Mag ik 2 broden?” de vrouw knikt en raar kijk ik Zayn aan. Even later geeft de vrouw de broden en sleurt Zayn me weer verder, terug een steegje in. Met een glimlach laat hij me los, en geeft hij me de 2 broden. “Hier, jij hebt ze meer nodig dan mij.” Verward kijk ik hem aan. “Probeer volgende keer niet te stelen …” hij wacht even om me mijn naam te laten zeggen. “Harry” fluister ik zachtjes. “Harry! OMG je bent veilig! Ik dacht dat je gesnapt was.” En voor ik me kan omdraaien heeft Louis zijn armen om me heen geslagen. “ Dat was hij ook. Maar hij is veilig nu. Misschien moet je volgende keer iets beter opletten.” Zegt Zayn met een lach. Louis kijkt me raar aan.

Zayn POV

Met een glimlach kijk ik de twee jongens voor mijn neus aan. Ze hebben misschien bijna niets, maar toch geven ze zoveel om elkaar. Het is leuk om te zien. “Zayn, daar ben je.” Met een glimlach kijk ik Liam aan die een zak met fruit in zijn handen heeft. Hij kijkt van mij naar de twee jongens. “Oeps Sorry.” Ik glimlach en zie hoe Harry me aankijkt. “Bedankt voor de hulp.” Zegt hij zachtjes. Ik knik “Geen probleem. Kom Liam we moeten nog nieuw brood halen.” Met een glimlach kijk ik Liam aan. Liam zijn ogen houden de jongens goed in de gaten. Hij kijkt even in zijn zak en haalt er twee rode appels uit. Met een glimlach geeft hij het aan de jongens. “hier, jullie kunnen het goed gebruiken.” Met grote ogen kijkt de jongen hem aan. “Dank u!” zegt hij met een glimlach. “Mijn naam is Liam, en dit hier is Zayn.” Zegt hij lachend. “Louis, en die met de krullen is Harry. bedankt voor jullie hulp en het eten.” Louis heeft duidelijk meer zelfvertrouwen dan Harry. Maar goed dat Harry iemand heeft die goed over hem uitkijkt. “We moeten maar eens gaan, we hebben nog een hele hoop te doen. Misschien zien we jullie wel nog eens.” Zegt Liam lachend terwijl hij me de steeg uittrekt en ik lachend naar de jongens zwaai.


WOW, 9 abo's! SUPER! bedankt om te blijven ondanks dat ik zo lang al niets meer gepost heb. echt bedankt!! Ik ga proberen sneller te posten. maar dat zal echt moeilijk worden! Veel Leesplezier!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen