Als we bij het vakantiehuis zijn waar we de komende weken verblijven stappen Niall en ik uit de auto. "Wow." Ik grijns als ik het huis zie. Het ziet er op het eerste gezicht niet zo gigantisch uit, maar als je goed kijkt zie je dat het wel aan de grote kant is. Iets wat ik natuurlijk niet erg vind, ruimte. Ik kijk Niall even aan die ook grijnst, bij het zien van mijn reactie. Ik grinnik zacht. Niall vond mijn goedkeuring altijd belangrijk, ook vroeger al. Als hij dan was wezen kleren kopen, moest hij ze altijd eerst aan mij laten zien voor hij ze echt aan deed, ookal was ik jonger dan hij. Niet dat ik het erg vind, nee integendeel. Ik vond het altijd wel leuk en nu nog steeds.
Ik open de klep van de kofferbak en pak mijn koffer terwijl Niall mijn sporttas pakt. Hij sluit de auto en dan lopen we samen naar het huis. Hij opent de voordeur en gaat naar binnen, waarna ik volg. Ik sluit de deur achter me en kijk even om me heen.
Van binnen is het vakantie huis erg licht, doordat er vanboven licht komt vallen. Beneden zijn ook veel ramen, maar niet zo veel dat je je bekeken voelt door alles om je heen. Het huisje is aan de ene kant modern, maar aan de andere kant ook iets ouderwets ingericht.
"Ziet er goed uit." Zeg ik dan en ik glimlach.
Niall glimlacht ook en zet mijn tas op de grond. "Klopt ja. Liam kan gelukkig nog wel een beetje vakantiehuisjes uitkiezen." Hij begint te grijnzen en loopt dan een andere deur door, waarschijnlijk gaat hij naar de woonkamer. Ik zet mijn koffer tegen de muur en volg hem dan.
"Cath!" Hoor ik iemand roepen en ik wordt gelijk omhelst. Ik grijns blij en knuffel Louis ook.
"Heb je me gemist ofzo?" Zeg ik waarna ik hem los laat.
Hij grijnst. "Wie zou jou niet missen?" Hij wiebelt even met zijn wenkbrauw en ik grinnik zacht.
Ik kijk op en zie Zayn aankomen lopen. "Hey Cath." Zegt hij waarna hij me in een knuffel trekt.
Ik omhels hem met een glimlach. "Hi Zayn. How are u?" Ik laat hem los en kijk hem aan.
Hij knikt even. "Helemaal goed. En jij?"
"I'm fine." Ik glimlach en kijk even om me heen. Als ik Liam in de keuken heen en weer zie vliegen loop ik daarheen.
"Liam!" Ik glimlach. Ook hem knuffel ik, terwijl hij me begroet. Ik grijns en loop terug naar Niall die zich op de bank heeft geïnstalleerd. Ik ga naast hem zitten en haal mijn hand door mijn haar. Louis komt ook aanwandelen en gaat op de andere bank zitten.
"So, how's life in Mulligar?" Vraagt hij met een glimlach.
Ik glimlach ook. "Helemaal prima. Soms een beetje saai, maar ach ik vermaak me wel." Zeg ik dan en ik kijk hem aan. "En One D? Nog steeds niet gek geworden van de gillende meiden?" Vraag ik.
Hij schud grijnzend zijn hoofd. "Dat verveelt nooit." Zegt hij waarna ik glimlach.
Ik kijk even om me heen. Ik heb nu mijn broer en drie jongens gezien, maar ik mis er nog een. Ik wil niet vragen waar hij is, maar ik wil het wel weten. Ik schraap even mijn keel. "Waar is eh.." Vraag ik zacht.
"Harry?" Maakt Zayn mijn zin af.
Liam komt de keuken uit en kijkt me aan. "Ik weet niet, vanochtend was hij vroeg op maar ik weet niet waar hij nu is."
Ik knik langzaam en draai mijn hoofd om als ik een hese stem hoor zeggen: "Hier."

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen