It looks like a big nightmare
p.s: zoals in het vorige hoofstuk; Ulvida heeft 2 vormen (aliën en normaal) en in Aliea academy heeft ze dan de aliën vorm (logisch )
hoop dat het duidelijker is! hope u like it
Ulvida
Je wordt wakker en ziet dat het bed naast je leeg is, zou Sliva al op pad zijn? Je blijft nog even liggen tot je gestommel en geschreeuw hoort.. was dat Sliva?! Je staat op en rent op het geluid af. Je had die avond geen tijd om je pyjama aan te doen dus sliep je met je kleren aan. ‘Sliva’ schreeuw je als je ziet dat een man haar bij haar keel grijpt. ‘laat haar los’ schreeuw en je probeert zijn handen los te maken. ‘bemoei je er niet mee meisje’ zegt hij en met een klap beland je op de grond. ‘in al die jaren dat je bent weggevlucht heb ik je weer gevonden en je komt nu niet meer weg’ schreeuwt hij in haar oren en laat haar met een klap op de grond belanden. Sliva huilt en snakt naar adem te gelijk. Ze wordt opgepakt en bij haar arm mee getrokken terwijl ze zich probeert los te maken. Je staat snel op en blokkeert de weg voor de man en hij wordt geïrriteerd door je. ‘ophoepelen’ zegt hij en probeert je weg te duwen maar je ontwijkt hem. De deur achter je gaat open en je ziet dat Burn en Gazel er zijn. En ze grijpen je vast. ‘je bent erin getrapt’ lacht Burn en je kijkt hem niets begrijpend aan. Je ziet dat de man begint te lachen. Je kijkt naar Sliva maar die bedekt haar gezicht. ‘Sliva… deed jij er ook aan mee’ schreeuw je maar ze reageert niet. Ze kijkt op en je ziet de tranen in haar ogen. ‘sorry’ zegt ze zacht ‘ik moest wel’ ‘waarom moest je helpen’ zeg je en je wilt snel een antwoordt krijgen maar Burn trekt je mee. ‘kom maar Ulvida we gaan naar de basis daar kun je ons alles uitleggen’ lacht hij en hij trekt je mee. Gazel loopt achter jullie aan. Je gelooft het niet… hoorde dit allemaal bij het plan? En lieten ze je daarom gewoon lopen op straat? ‘jullie stelletje hufters’ schreeuw je en je probeert los te komen maar hij houdt je stevig vast. ‘jij bent hier weg gegaan’ ‘jullie hebben Sliva zitten op fokken of niet’ zeg je. ‘nee dat was vader, vader en die man hebben het bedacht en Sliva deed mee omdat haar vader haar dan met rust zou laten’ zegt Gazel en slaat zijn armen over elkaar. ‘rustig maar niemand is boos op je hoor, ze waren alleen verward omdat je weg ging’ zegt Burn ‘Vader zou je straf ook laten vervallen’ maakt Gazel af. ‘nu kunnen we eindelijk weer verder met het echte plan’ lachen ze beide.
Bij de basis is iedereen stil als ze zien dat je weer terug bent. ‘zo welkom terug’ zegt Hiroto spottend en hij leidt je naar vader. In een mum van tijd ben je weer in je Aliën vorm en weer een stuk sluwer dus je kraakt hem af en loopt zelf naar vader toe. Je pakt ze nog wel terug… zeker weten! Zonder te kloppen loop je naar binnen en vader zit al op je te wachten ‘welkom terug Ulvida, was je vakantie leuk’. ‘vakantie’ vraag je hem verbaasd ‘ja, je bent niet weggelopen je bent met vakantie gegaan’ zegt hij spottend. ‘nou, als jij het een vakantie noemt, oke’ zeg je. ‘hier ik heb iets voor je’ hij loopt naar je toe met een spuit in zijn handen. Voordat hij de spuit in je arm heeft ligt die al op de grond en alles druipt een kant op. hij kijkt je kwaad aan maar het doet je niks. ‘zo dus jij gaat het zo spelen hé’ zegt hij en haalt een andere spuit uit zijn jaszak. Het lukte je niet om ‘m op de grond te gooien. ‘geen zorgen, deze is nog sterker’ zegt hij en hij laat je gaan. je kijkt hem vuil aan en gaat snel naar Ann en Keeve. Bij Clara en Ann zitten bij Keeve op de kamer dus dat is lekker makkelijk. Ze zien dat je er weer bent en ze komen op je af. ‘welkom terug’ zeggen ze tegelijk en ze geven je een dikke knuffel. ‘het spijt me dat ik weg ben gegaan’ zeg je zacht en je kijkt naar de grond. ‘het is niet erg, wij hadden precies het zelfde gedaan als wij zo’n straf hadden hoor!’ zegt Ann om je gerust te stellen en het lukt haar ook. ‘morgen moeten wij voetballen, komen jullie kijken?’ vraagt Clara en kijkt ons aan met puppy ogen. Je wilt eigenlijk zeggen dat je even wil bijkomen maar je bent weer in je Aliën vorm dus zeg je voor dat je het weet dat het je zeker weten komt! ‘Raimon zal nog eens wat zien!' zeg je lachend en je loopt samen met je vriendinnen naar de keuken waar iedereen zit te eten.
Reageer (2)
Omg snel verder
1 decennium geledenO wacht ik werk hier aan mee haha faaall
OMG snel verder!
1 decennium geledenZielig voor Sliva dat ze Ulvida moest verraden
Ulvida heeft wel hele goede vriendinnen