Foto bij de afgelopen 2 weken

Ulvida
Je ligt op je bed en je denkt aan de afgelopen 2 weken. Want we zijn nu al 2 weken verder en we zitten nog steeds in Okinawa. Samen met haar ben je in die tijd nog naar een wedstrijd van Epsilon geweest, die hebben ze verloren en werden verbannen het was droevig, je hebt geen eens afscheid van Maquia kunnen nemen want dat zou te veel opvallen. Hiroto laat nog steeds anderen zijn werk doen, nu is het Gazel die Epsilon verbande en je zag dat hij het ook niet wilde.
Zelf ben je ook veranderd, je bent in die 2 weken veel losser geworden en je geeft steeds meer complimentjes aan anderen. Ze noemen je zelfs bij je echte naam: Yagami Reina. Je Aliën vorm is als het ware weg, iedere dag telkens meer. Sliva daarin tegen is het tegenovergestelde; ze is bang voor iedere ‘bekende’ man die ze tegen komt, ze rent er gewoon voor weg! ze is ook veel afgezaagder en sluwer geworden. Volgens jouw heeft het iets met haar vader te maken, het kan niet ander anders… Zou ze soms zijn dat haar vader haar dan vindt, het klinkt wel logisch maar voor iedere man die je bekend voorkomt weg rennen? dat gaat wel te ver. Zelf ben je ook wel bang om gevonden te worden maar dan ga je ook niet voor iedereen weg rennen, laatst kwam je Burn en Gazel tegen en je liep gewoon langs hun heen, ze merkte het niet eens… Toen je Keeve tegen kwam was het anders ze herkende je maar ze liet je lopen zou dat een teken zijn dat het in de basis nog bozer op me zijn en ze je extra liet gaan of is ze een echte vriendin de je zelf laat kiezen. Zelf denk je de tweede optie ze zou je heus zelf wel laten gaan. je denkt nog steeds iedere dag aan Genesis, wie wou je plek overnemen en wie is nu de kracht van het team? Je hebt geen zin om er over na te denken.. je laat je op je bed vallen en valt in een diepe slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen