Als je terug komt gefiets van school is het al een beetje donker geworden. het is mistig en je ziet daardoor weinig. Op school gaat het ook al niet zo goed, je word regelmatig gepest en je punten zijn er ook niet al te best aan toe. Vandaag moest je tot laat nablijven omdat je een grote mond gaf tegen je leraar en nu moet je dit ook allemaal nog eens zien uit te leggen aan je ouders.....

Thuis aangekomen zet je je fiets in de schuur en kom je zo rustig mogelijk naar binnen. Ja hoor! Daar zitten ze al op je te wachten. "Waar kom jij zo laat vandaan",Vraagt je moeder. je probeert alles zo goed mogelijk uit te leggen en ze snappen het, maar je houdt er wel 1 week huisarrest aan over. Dat kan er ook allemaal nog wel bij! Je loopt naar je kamer, gooit je tas weg en laat jezelf huilend op je bed vallen. "Waarom moest mij dit allemaal overkomen?", Mompel je in jezelf. Je staart naar een poster van Tom. "Waarom was hij nou niet hier om me stevig te knuffel in zijn warme armen en om me lieve woordjes toe te fluisten?!", mompel je verder. Je staart nog even naar je poster om vervolgens daarna naar je computer te gaan en nog even op msn gaat.(typing) Gelukkig! Je beste vriendin Lisa is online. Je klikt op haar en begint te typen.

Maya debij: Hee Lisa!!

Lisa loves martin: haai Maya!

Maya debij: alles goed?

Lisa loves martin: ja hoor!,, mj?

Maya debij: gaat wel, ik moest weer nablijven.

Lisa loves martin: balen zeg! waarom?

Maya debij: ik gaf een grote mond tegen Paulissen.

Lisa loves martin: ow okey, maar ik moet gaan...

Maya debij: oke.. is goed! fijne vakantie!xxxx

Lisa loves martin: haha ja jij ook!! xxx

Je sluit msn af en gaat nog even nadenken over wat je morgen allemaal gaat doen, het is tenslotte vakantie!! Je besluit om morgen even een tijdschrift te kopen, en verder lekker te niksen. Je kleed je uit, poets je tanden en kruipt in bed. Langzaam val je in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen