Hoofdstuk 2! Kusss Esther

'Pssst, Sharon!' fluister ik onder de les tegen Sharon. 'Whats up?' 'Nou, gisteren staarde Anneke naar Ales, zou ze hem leuk vinden? Oke ik vind Rein echt te gek en ben ook verlieft geworden. Maar niet verder vertellen hé!' Ik denk het wel ze zij ook niet veel maar blooste wel toen ze naar Ales keek. En ik vertel niks door hoor, alleen als niets zegt over dat ik Daan leuk vind, en uuhm... eigenlijk ben ik ook verlieft op Daan.' 'Haha oke ik vertel ook nisk door maar waar zouden Owen en Nils gisteren zijn geweest? Ze waren niet bij Rein Daan en Ales.' 'Geen idee, ze hadden misschien school ofzo.' SHARON! ESTHER! IK MOET WAT VERTELLEN! IK BEN VERLIEFT OP ALES' 'Wisten we al!' zeiden Esther en Sharon tegelijker tijd. 'Wat? Maar hoe? En.. En..' 'An, je zat gisteren te staren naar Ales dus we wisten het gelijk.' zei Sharon lachent. En we lichen in een deuk als Sharon en Esther zeggen dat Sharon op Daan is en Esther op Rein. Als de les is afgelopen fietsen we samen naar het park.

Vanuit Rein, Daan en Alessandro:

Daar zijn de meiden weer. Esther, Sharon en Anneke als het goed is.

Het gesprek tussen Rein, Daan en Alessandro:
Rein Daan] Alessandro Daan en Ales
'ik ben zo verlieft!!'
'Ik ook!!'
'Op wie?'
'Sharon!'
'Anneke!'
Esther!'

Reageer (5)

  • estherhkx

    Haha zo hetern wij in het echt ook! xx

    1 decennium geleden
  • Asgard

    Okee, dit is heel vreemd. Mijn vriendinnen en ik heten Anneke, Esther en Sharon.

    1 decennium geleden
  • estherhkx

    en dat klopt ook nog haha x

    1 decennium geleden
  • estherhkx

    Haha sorry!! xx Esther = ik haha

    1 decennium geleden
  • heyitsmarije

    Misschien kan je zeggen wie de ik persoon is?
    Maar wel een superleuke story xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen