Sarah:
Ik heb echt zin in deze dagen. Ik ga met Yasmine, Gisella en Elisa vier dagen op kamp. Met nog vier anderen gaan we op een kamp met veel adrenaline. Hopelijk is iedereen aardig, we hebben afgesproken om onze i love mainstreet sieraden om te doen. Als het goed is liggen we met zijn vieren op een kamer nou dan kun je wel raden wat het gespreksonderwerp is mainstreet natuurlijk! Maar ik moet echt opschieten, ik zit alleen maar te dromen en over een half uur moeten we weg rijden en me tas is nog niet eens ingepakt.

Yasmine:
Kamp word echt super met @weloveowenxxx @gisellablablabl en Sarah! Verzonden, zo nu wachten totdat Sarah komt. Ik kijk nog even op whats app en dan gaat de bel, ik ren naar de deur en gef Sarah een knuffel. "Ik heb er echt super veel zin in" zeg ik. "Ik ook, heb jij je i love mainstreet sieraden bij je?" "Ja ik heb ze om, jij ook zie ik." "Ja en Elisa en Gisella als goed is ook" zegt ze. "Oke" ik pak me spullen en stap in de auto. Ik zwaai nog even naar me ouders en dan rijden we weg.

Reageer (2)

  • MS123456

    Super leuk snel door heb meteen een abbo genomen!! Cxxxx

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    Echt leuk , Heb meteen Abbo genomen!<3
    Snel door please x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen