Hello and goodbye dear -th- chapter 2
....Als het tom en bill zijn. ( effe voor de duidelijkheid is in een ander verhaal gebeurd waarin hij vrienden werd met Maarten maar Maarten heeft nog nooit van th gehoord ;o
Pov Tom
Sjeez ook lekker blij om ons te zijn -.-"
Ja sorry zuchtte Alex door mij wou ze gewoon niet meer...
Wat? onderbreekt Bill hem.
Leven mompelt en er rolt een dikke traan over zijn wang.
Pov Maarten
Je doet je ogen langzaam open en je schrikt je rot als je Alex ziet je word bang maar iemand houd je pols vast en je schreeuwt het uit van de pijn.
En ook nog dat fell k*t licht.
Ja vandaag is echt mijn dag denk je bij jezelf...
Je denkt nu moet ik hem peren!
Je maakt jezelf los aan al die enge ( vind ik dan ) draadje pijpjes en what ever, maar Alex drukt je weer op bed jij mept hem vollop in zijn gezicht en rent weg...
Je ziet een fiets staan zonder slot en pakt hem gauw en fietst weg...
Bitch! dat was mijn fiets schreeuwt Tom uit het raam jij mompelde: "Een bitch die hard kan schelden net als gooien bij softbal als een pitch =p" (wtf dat sloeg nergens op -,-")
Tom rent achter je aan en roept iets onverstaanbaars.
F*ck lekke band naja ja stapt er van af en je lacht om die jongen die bijna over zijn broekspijpen valt!
Nice time to run away grinnik je in jezelf.
Je bent nog nooit in de straaten van berlijn geweest dus je ging maar alle straatjesproberen deze nee honden ( waar je bang voor was )
Tom is nog altijd achter je aan rennen bij een ander straatje loopt het dood motherf*cker!!! wat een klote bende met die tering lijers!
En dat is niet het enige probleem tom is ook nog maar een meter of 9 afstand.
Je raakt in paniek dus gaat gillen en tom knijpt zijn ogen dicht en oren...
Meisjes hebben goed instincten denk je maar te laat Tom is al bijna bij jouw.
Jij begint te huilen waardoor Tom ineens medelijden krijgt....
Ikke lekker gemeen wat gaat er gebeuren (D)
Er zijn nog geen reacties.