Who's that mysterious boy? ~8~
nieuwe
stukje uit de vorige:
"Ik heb het gehoort van Carlo, dat hij zijn naam in de beker heeft gestopt." "Oh dat, naja het is zijn keus..." "Maar ben jij er wel mee akkoord?" "Het is niet aan mij om daarover te beslissen maar eigenlijk niet, ik ben gewoon bang dat er iets gebeurt, weet je." "Ja, maar er gebeurt heus niet elke keer iets hoor." Met die woorden geeft ze me een (vriendschappelijke) knipoog en loopt door.
"Ik heb het gehoort van Carlo, dat hij zijn naam in de beker heeft gestopt." "Oh dat, naja het is zijn keus..." "Maar ben jij er wel mee akkoord?" "Het is niet aan mij om daarover te beslissen maar eigenlijk niet, ik ben gewoon bang dat er iets gebeurt, weet je." "Ja, maar er gebeurt heus niet elke keer iets hoor." Met die woorden geeft ze me een (vriendschappelijke) knipoog en loopt door.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
snel verder
1 decennium geledenSnel verder gaan
1 decennium geledenga snel verder asb
1 decennium geledensupersupersuper verhaal
ga snel verder wan ik w8 al heel lang op het volgende deel(huil)
1 decennium geledensnel verder
1 decennium geledendit is echt zooo leuk
ik moet met deze quiz echt vaak luidop lachen om je commentaar die je tussendoor er in zet
echt super gewoon
Hij wordt door verschillende vrienden op de schouder geklopt (geen meppen he )
damn:D:D:D echt leuk