@mainiacNews
Romy en Rein

Je vriendin heeft een vriendje. Je bent heel erg bij voor haar. Maar steeds als je met hun op stap gaat voel je, je het vijfde wiel aan de wagen. Tuurlijk ben je wel verliefd maar je durft er niet over te praten. Je vindt Rein al heel lang leuk. Maar Mainstreet en al die knappe Mainiacs maken je onzeker. Als je terug komt van het shoppen met je vriendin, hoor je een jongen uit je klas schreeuwen. Je blijft stil staan in het donkere steegje en wacht tot hij bij je is. Je vraagt wat er aan de hand is. Hij vraagt je omdat je zo'n leuk meisje bent. Je bent niet op hem, dus zeg je nee. Hij is kwaad je ziet het aan zijn ogen. Hij pakt iets uit zijn jas en je ziet dat het glinstert. Je schrikt het is een mes.... Hij zegt als ik jou niet krijg dan krijgt niemand jou. Opeens valt hij nee, je denkt he? Dan zie je Rein staan. Hij zegt gaat het een beetje? Jij zegt nu wel. Hij zegt ik zocht je al. Ik wou je eigenlijk iets vragen. O, wat is er vraag je. Hij zegt "Romy je bent echt een super leuk meisje, Wil je met me? Jij zegt natuurlijk "ja" en hij zoent je!

Einde
We hopen dat je het leuk vond.
Please reactie?
Made by:
@0547nina
En
@MainstreetxFan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen