@weloveowenxxx
Owen en Elisa.

"Oweeeeeen" gil je als je owen ziet lopen in de stad. Hij is een jongen die in jullie vrienden groepje zit. Je rent naar hem toe en geeft hem een knuffel. Je zegt "heey schattie!" En je ziet dat Owen bloost en hij zegt "hooi lieverd" je denkt bij je zelf waarom bloost hij nou?!? Vindt hij dat je vernederend doet ofso? Of zou hij jou toch ook leuk vinden? Nee toch? Of wel? Snel zeg je maar " Owen wat ga je doen vandaag?" "Oowhh ik was eigenlijk opweg naar jou." Zegt owen en je ziet dat hij alweer bloost. "Oow hoezo" vraag je onschuldig. Tewijl je denkt waarom zou hij op weg zijn naar mij? Zou hij dan toch wel iets voor me voelen? Nee denkje hij was vast op weg naar mij om iets te vragen over het huiswerk. Maar owen zegt totaal onverwacht "lieve lieve Elisa, sinds de dag dat jij bij mij in de klas kwam vind ik jou al leuk!! Zou je mijn meisje willen zijn?!?" Maar Owen ik vind je al meer dan 2 jaar super leuk dus NATUURLIJK" en jullie zoenen. "Dus vanaf nu ben jij MIJN schatje" fluistert Owen in je oor en je moet lachen, en je fluistert terug "en vanaf nu ben jij mij Owiee" en jullie moeten lachen en zoenen weer.
vanaf dat moment zijn jullie onafschijdelijk!!

Einde
Hoop dat je het leuk vond!
Please een reactie.

Made by
@MainstreetxFan
En
@0547Nina

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen