Bob is ein-de-lijk een beetje uitgerust. Zoals elke zaterdag is er vanmiddag een buurtborrel. Bob gaat ook.

zaterdagmiddag op de buurtborrel

Bob moest nog even uitzoeken waar Gerda woonde maar dat was niet moeilijk, de vrouw had haar hele huis versierd met slingers en spandoeken met ''BUURTBORREl'' erop. Hij belde aan. Een lange vrouw deed open, dit moest Gerda zijn. Een uur later was iedereen dronken en waren ze aan het dansen. Een blonde vrouw ging naar Bob toe(die niet dronken was). Ze begon tegen hem te praten: "'JA jij bent die nieuwe, die onze straat komt volzeiken met je vieze plannetjes! en gaat meeliften op onze principes!'' Een andere vrouw die eruit zag of ze elke dag naar een paardenrenrace ging begon zich te bemoeien met het gesprek: ''Ja Linde even kop dicht, want deze nieuwe is vast weer zo''n kakker die onze straat wil opliften in de sociale hierargie eh?'' Een man sloeg Bob neer. Een paar uur later werd hij wakker, in een tuin. Een vrouw kwam op hem af. Ze sloeg hem bewusteloos. Even later werd hij wakker, vastgebonden aan een stoel. De kamer waar hij in zat, was kaal en leeg. De vrouw kwam terug, Bob herkende haar vaag: het was Linde ofzo. De vrouw had wapens bij zich en begon te dreigen met van alles.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen