Bob en zijn gezin hebben een normaal huis gekocht in de Steeghoekbuurt. Het staat er algemeen om bekend dat alles lekker dichtbij is en er veel winkels in de buurt zijn, kortom een perfecte locatie.

vrijdagochtend 6 uur in de ochtend

De verhuiswagen reed met volle snelheid de straat in. Bob moest zijn best doen om de wagen bij te houden. Met piepende banden remde de wagen en er stapte een man uit. In de buurt was nog niemand wakker. Bob stapte uit de auto en bekeek zijn nieuwe huis. Het was een nieuwbouwhuis met een grote tuin. Hij liep naar de verhuiswagen en een man begon tegen hem te praten: ''waar is de fooi?'' Bob slikte en zei: ''ik geef jullie geen fooi, jullie reden veel te hard en in die verhuiswagen zitten antieke meubeltjes. De man werd boos: ''we hebben zo snel mogelijk gereden, en zo vroeg mogelijk zodat jullie snel in jullie huis kunnen!!!!'' Bob bleef kalm:''het is nu 6 uur s'ochtends, veel te vroeg en ik bepaal of jullie een fooi krijgen of niet!'' '''misschien wil Sjonnie ook wat tegen je zeggen'' zei de man. Bob vond het prima. Een grote, sterke en foeilelijke man stapte uit de vrachtwagen. Bob slikte en besefte dat dit niet goed ging aflopen. De andere man stond te glimlachen. Sjonnie stroopte zijn mouwen op. Toen keek hij hem aan, met puppy-ogen. Bob bezweek hieronder en gaf hun een fooi. De vrachtwagen werd uitgeladen en daarna reden de verhuizers weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen