In dit hoofdstukje komen weer flashbacks voor.
Ik heb lang getwijfeld of ik deze wel in het verhaal moest zetten of niet maar voor mijn gevoel horen ze er zeker bij en ik kan ze niet zomaar overslaan omdat ze best wel 'belangrijk' zijn en veel impact hebben op het hoofdpersonage. Ik kan natuurlijk ook gewoon vertellen dat er een nachtmerrie/flashback was maar dat is anders en voelt voor mij incompleet. (Buiten dat ben ik dit hele verhaal begonnen om dingen te verwerken en denk dat het niet fair is tegenover mijzelf als ik dingen ga overslaan/ga doen alsof bepaalde belangrijke dingen niet gebeurd zijn en ze gewoon ga negeren)
Daarom heb ik besloten ze toch in het verhaal te verwerken. Maar omdat ik niet weet of jullie ze willen/kunnen lezen zal ik vanaf nu een waarschuwing vooraan het hoofdstuk plaatsen mochten er weer flashbacks oid in het hoofdstuk voorkomen. Dit gewoon alleen door een simpele waarschuwing boven het verhaal zoals hier onder. Als jullie deze stukjes niet willen lezen kan dat natuurlijk, het is niet heel belangrijk dat jullie het lezen, de globaal weten jullie al wat er in die nachtmerries/flashbacks gebeurt. Als dat het geval is moeten jullie het cursieve gedeelte gewoon even overslaan.

als er meerdere mensen zijn die het vervelend vinden om te lezen en liever hebben dat ik ze weg laat moeten jullie dat even aangeven.
dan haal ik deze stukjes in het vervolg gewoon uit het hoofdstukje dat ik publiceer, dan blijven die stukjes gewoon alleen veilig op mijn computer staan.
Nu moeten jullie niet denken dat ik elk hoofdstuk flashbacks/nachtmerries ga beschrijven, (ik denk namelijk dat ik dat zelf niet eens overleef) maar het kan wel zijn dat ik er nog een of een paar beschrijf

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Mikrokosmos

    heftig...;s

    1 decennium geleden
  • SuperSheep

    I don't know what to say, It's disgusting what he did with her.

    1 decennium geleden
  • BRAINWITCH

    Ik ga die oom slaan. Echt heel erg hard.

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Hier heb ik ook geen woorden voor. Die oom is gewoon misselijk makend...

    1 decennium geleden
  • MrsGrey

    leuk hoor...hier stoppen....

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen