058
De bel ging al, Iedereen was nog bezig Taylor Melayn Zayn en Jelisa waren zich nog aan het aan kleden en harry was nog bezig om de laatste wafels te maken, Ik liep snel naar de deur en zag dat El Danielle Liam voor de deur stonden, Ik gaf ze een knuffel en liep daarna met ze de woonkamer in, Jelisa kwam haar kamer al uit lopen en gaf iedereen ook nog snel even een knuffel, Nog geen minuut later kwam harry al aan zetten met de wafels, "Heeeey!" schreeuwde die, Hij gaf el en danielle een kus op hun wang en liam een stevige hand druk, "Waar is lou?" vroeg die toen die de wafels op tafel had gezet, "Die is de auto aan het weg zetten" zei eleanor toen Taylor Melayn en Zayn van de trap af kwamen gerent, Taylor rende gelijk naar Eleanor toe en gaf der een dikke knuffel, Toen de bel weer ging, "Ik ga wel" zei harry hij aaide over taylors rug en liep naar de deur, "HEEEEEEY!" Hoorde ik louis en harry tegen elkaar roepen, Ik ging snel zitten en pakte ene wafel, Nu mocht het toch wel? Jelisa en Zayn keken me aan, "Wat?" zei ik met mijn mond vol. "Niks, Wie wil der nog meer een wafel?" zei zayn vervolgens Harry kwam met Louis de kamer binnen lopen en zag dat we al aan de wafels begonnen waren, "En zijn ze lekker?" Vroeg harry met een lach op zijn gezicht, "HMMM" Deed ik naar harry, "Dankje niall" zei die terwijl die naast Liam ging zitten. "Hoelaat moeten we gaan?" vroeg zayn vervolgens, Iedereen keek naar louis, Net zo als altijd, "Weet ik veel" zei die met een lachend gezicht. "Ik bel Paul wel even" zei zayn, Hij stond op en liep naar de keuken, Ik keek naar de rest en pakte snel nog een wafel, God wat maakt harry lekkere wafels, Zayn kwam terug lopen en zei dat we om 3uur op het vliegveld moesten zijn Jelisa keek gelijk op der horloge "Oke, Het is nou 1uur" "2uur vertrekken" Antwoordde Louis haar. We keken elkaar aan en begonnen te praten. "Wie rijden er?" vroeg melayn toen ze zag dat het bijna 2uur was, "Uhm Ik zowiezo en uhm" zei louis "Ik rij wel" zei ik er maar snel achter naar. "Wie gaat bij wie?" vroeg harry terwijl die mij aan keek, Danielle begon tespringen en zei toen " Anders doen we het zo, Louis Eleanor Taylor En harry, En dan in de auto van niall, Ik Liam Jelisa Melayn en zayn?" Iedereen stemde in, "Eerst even onze tassen boven pakken, Kom je harry" zei zayn tegen harry terwijl die opstond."Ik ga ook even" zei ik en ik liep naar Jelisa's kamer, Toen ik binnen kwam keek ik nog even rond en haalde ik een cadeau voor jelisa uit mijn tas, Ik legde hem op haar bed Die zal ze wel vinden als ze weer thuis is.. Dacht ik en ik liep de kamer uit.
Taylor prov.
Ik helpte harry met zijn tassen in de auto zetten en ging toen achter in naast harry zitten.. Hij sloeg zijn arm om me heen en keek me aan. Ik ging op zijn schouder liggen en we reden weg, Aangekomen bij he vliegveld haalde we alle spullen uit de auto's en liepen naar binnen, De jongens gingen in checken En kwamen daarna weer terug naar ons, Al snel was paul ook op het vliegveld, We liepen naar een plek waar we rustig afscheid konden nemen van de jongens, "Het vliegtuig stijgt op over 20minuten. Zei paul terwijl die de tassen op de loop baan legde, "Nou moment van het afscheid" zei eleanor met een brok in haar stem.. We keken elkaar aan en kregen allemaal spontaan tranen in onze ogen, Jelisa liep naar Niall toe en pakte hem stevig vast, "Sorry" hoorde ik haar zeggen. Niall aaide over haar rug heen en gaf der een kus op haar wang. Danielle en liam Stonden ook al samen. Melayn vloog in Zayns armen en begon nog harder tehuilen, El en Louis stonden aan de zijkant tegen elkaar tepraten en te knuffelen, Harry pakte mijn hand vast en kwam dichter bij me staan. "Ik ga je missen" zei die terwijl die tranen in zijn ogen kreeg. Ik legde mijn hand op zijn wang en kuste hem. "Ik hou van je" zei ik tegen hem en ik gaf hem een stevige knuffel, Toen paul zei dat we elkaar allemaal lost moesten laten liep jelisa haar paul toe, "Let je goed op ze?" vroeg ze aan paul. "Ik doe niet anders" stelde die haar gerust. We kekte elkaar weer aan "Groups hug" schreeuwde louis, We gaven elkaar nog een knuffel. "Nu is het echt tijd om tegaan jongens" zei paul ongeduldig. Harry gaf me nog een zoen en liep toen weg. Ik keek naar de andere die hun boys ook nog snel een kus of een knuffel gaven. We liepen naar elkaar toe en begonnen tehuilen, "We houden van jullie !" riep Liam nog naar ons voordat ze de hoek om gingen. We keken elkaar aan en gaven elkaar een knuffel, "Waarom blijven jullie vannacht niet bij ons?" vroeg jelisa met nog tranen in haar ogen. danielle en eleanor keken elkaar aan. "Oke" zeiden ze in koor. "Uhm, Wie rijd er nou terug?" vroeg melayn met grote ogen. "Wie heeft er een rijbewijs?" vroeg jelisa vervolgens, Ik en Danielle staken onze hand op. "Oke dan kunnen we allebei de auto's mee terug nemen." zei jelisa vol vertrouwen. Jelisa liep naar me toe en gaf me de sleutels van Niall's auto. "Wie komt er bij mij?" vroeg danielle met Louis auto sleutels vast. Eleanor en Melayn reden met danielle mee, Samen met Jelisa stapte ik in de auto. We keken elkaar aan en gaven elkaar een oude vertrouwde knuffel, "Lets go" zei ik en we reden weg.
Reageer (3)
VEDUURRRRRRRRRRRR(A)
1 decennium geledenomg ik huil zoo moooi!
1 decennium geledenEn dan zit je bekant te janken in de aula... :'( ze mogen niet gaan!
1 decennium geleden