Foto bij 057

Zayn prov.

Het was al 11uur toen ik wakker werd, Ik gaf Melayn een kus en liep naar Harry's&Taylor's slaapkamer, Ik en harry gingen wafels maken voor dat louis liam eleanor en danielle hier waren, Toen niall en Jelisa de kamer binnen kwamen gerent omdat ze iets rookte, en ik er snel voor ging staan begon niall te stampen als een klein kind.. "Nou zayn ik wil het nu !!" Schreeuwde die door het hele huis, "Shtt! Melayn en Taylor liggen nog te slapen,"Real? Bye" zei Jelisa opeens ze gaf niall een kus op zijn wang en rende de trap op. "GEEF ME DIE WAFELS!" Schreeuwde niall in mijn oor, "Niall, Die zijn voor vanmiddag al Liam en Louis hier ook zijn" antwoordde harry voor me terwijl die er nog een paar boven op gooide, "1tje?" zei niall met zijn sprankelende blauwe ogen, ik en harry keken elkaar aan en knikte "1tje dan." zei ik serieus Niall begon te springen pakte er 1 van de stapel en plofte voor de tv..

Jelisa prov.

Toen ik hoorde dat Melayn en Taylor nog op bed lagen liep ik snel naar ze toe, Binnen kort waren we weer met zijn 3e net als vroeger, Ik klopte op Taylor kamer en liep naar binnen, "Hey kom je mee naar melayn?" vroeg ik toen ik mijn hand uit stak, Taylor zuchte en pakte toen mijn hand, "Ofcourse" zei ze toen ze opstond, We liepen samen naar Melayn, We zagen dat ze nog lag te slapen dus kroop Taylor haar kamer binnen Ik deed de deur verder open en wou iets roepen, Uit niks riep ik "BRAND" Melayn zat gelijk recht in der bed. ik en Tay schoten in de lach, Toen taylor op bed ging zitten om Melayn een knuffel tegeven van de schrik liep ik er ook geen, "Sorry boo" zei ik toen ik der een knuffel gaf, "BITCHES IK HAAT JULLIE!" Schreeuwde melayn met een heze stem, "Soow wat hem jij gisteren allemaal gedaan?" vroeg taylor melayn, "Niks in bed gelegen?" antwoordde ze, Ik gaf melayn een klopje op der schouder en schoot in de lach, "waar zijn de jongens?" vroeg melayn opeens bloed serieus toen ze merkte dat ze er niet waren, "Wafels aan het maken" antwoordde ik melayn, "Maar wacht, Is niall der?" vroeg melayn er naar, "Uhmm yep." zei ik met een blosje op mijn wangen, "Eet die ze dan niet op" zeide taylor en melayn in koor waardoor we alle 3 weer in de lach schoten, We zaten nog even te praten toen taylor een smsje van Eleanor kreeg dat ze er aan kwamen, "Ik ga even naar de jongens" zei taylor ze stond op en liep weg. Ik gaf melayn een knuffel en zei dat ik me ging aan kleden.

*Volgende hoofdstuk het afscheid van de meiden en 1Direction*

Reageer (1)

  • AgentNialler

    Aaaaaaaaaah!!! GEWELDIG!!!! Snel verder! Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen