Foto bij 1

Tom Pov,

Ik laat me chagrijnig op de bank vallen.
''Dat concert ging goed!'' zegt Gustav vrolijk, terwijl hij uit de minibar een biertje pakt.
Ik knik. ''Ja...'' mompel ik. ''Ik ga pitten.''
Gustav kijkt me verbaasd aan. ''Voel je je niet lekker?'' vraagt hij, terwijl hij naast me komt zitten.
Ik schud mijn hoofd. ''Ik ben gewoon moe.''
Gustav knikt. ''Okay, ga maar slapen. Trusten.''
Ik zeg hem gedag, en loop naar mijn kamer. Ik vind mijn pyjama onder de dekens, en kleed me vlug om.
Dan kruip ik mijn bed in. Het is een hard bed, en ligt niet bepaalt prettig.
Na een tijdje, komt Bill aan mijn bed zitten. ''Tommie...'' fluistert hij.
''Bill,'' zeg ik opgelucht en ik schiet overeind. Ik trek hem naast me op bed en pak zijn hand vast.
Bill aait met zijn andere hand over de deken, waar ik onder lig. ''Welterusten, Tommie.''
Hij glimlacht. ''Probeer wat te slapen, hè. Ik hou echt van jou.''
Ik draai me om en sluit mijn ogen. Ik voel nog een tijdje Bill's hand op de deken, maar al vlug hoor ik hem zacht weglopen.
Ik val in een onrustige slaap.


<3

Reageer (2)

  • Liesjje

    Leuke story!! k ga m volgen :) Xx

    1 decennium geleden
  • ganja

    snel verderxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen