Meer reacties? Anders ga ik niet verder met mijn story sorry.

Deel 4. Daan Zwierink

Na even gepraat te hebben met Barbara op de gang lopen we samen weer naar binnen toe. Ik zie Rein een beetje raar kijken, als of ik hij denkt dat ik haar van hem af wil pakken of zo, maar ik wil niemand liever dan Sonja. Ik begin al te grijnzen bij de gedachte.. Wat rare blikken oplevert van de andere. Als we allemaal nummers uitgewisseld hebben, en hun beloofd hebben onze nummers niet door te geven, gaan we allemaal naar huis, gek genoeg kom ik er achter dan Sonja 3 straten verder woont dan mij wat me alweer een goed gevoel geeft. Als hun een andere afslag moeten nemen geven we elkaar een knuffel en geef ik Sonja een kus op haar wang, haar wangen kleuren rood wat er heel schattig uitziet. Ik zie een lieve glinstering in haar ogen en we willen weg lopen, tot dat ik iets zie wat ik nog niet had verwacht, ik zag Rein zoenen met Barbara. Ik grinnik even en zie dat Sonja ook aan het lachen is, dan maken we tegelijk een ‘aawh’ geluidje en stoppen ze. Ze kijken ons even aan, maar dan gaan we toch naar huis. Onderweg naar huis vraag ik aan Rein wat dat was. ‘sorry, mag ik?’ zegt Rein dan ligt beledigd. Ik grinnik en zeg, ga je gang Rein. Maar laat ik je maar niet betrappen dat je haar nu gaat gebruiken. Dan krijg je met mij te maken, zij verdient een goed iemand, en ik weet niet of je het door hebt, maar zij vind je écht leuk! Ik weet dat je namelijk vaak met meisjes zoent, en wat dan ook. Maar laat haar niet zomaar stikken Rein. Even is het stil van zijn kant, maar dan maakt hij toch nog een instemmend geluidje. Ik hou je in de gaten Rein! Zeg ik nog een keer voordat we mijn huis binnen lopen..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen