Meer reacties zouden fijn zijn!

Deel 3. Barbara

We zitten met z’n 4ren gezellig op de bank in de studio, ineens zegt Rein dat hij naar huis moet, ik vind dit zo jammer.. Altijd is hij al mijn favo van mainstreet, en vind ik hem dus ook kei leuk. Dan kom Daan met dat geweldige voorstel dat Rein bij hem kan logeren, en dus gaat Rein gelijk bellen naar zijn ouders. Van binnen voel ik me helemaal warm worden en word blij. Ineens voel ik een hand op mijn schouder en schrik op uit mij gedachtes, ik kijk recht in de ogen van Daan. Hij vraagt of ik even mee wil komen de gang op. Braaf loop ik achter hem aan, en kijk Sonja nog even kort aan. Als we op de gang staat vraagt hij inens ‘je vind Rein wel erg leuk he?’ ik schrik een beetje van wat hij zegt, maar vraag dat toch maar ‘huh, hoezo denk je dat dan?’ hij begint te lachen, en ik voel me onzeker worden en wil weg lopen. Terug naar Sonja.. Daan pakt me bij mijn pols, en bied zijn excuses aan. Ik geef een waterige glimlach naar hem, en kijk hem dan toch nog maar even aan. Hij begint te vertellen ‘haha, je staart echt naar hem, het is dat ik je nummer niet heb, anders dan had ik je steeds wel een whats app kunnen sturen met ‘je staart’ maarja.. Ik denk dat Rein jou ook leuk vind namelijk! Want ik weet hoe hij kijkt naar meisjes als hij ze leuk vind.’ Ik kijk heb een beetje ongeloofwaardig aan, en vraag dan of hij dat wel echt meent. Daan knikt en zegt, ‘geef me anders je nummer? Dan wapp ik je wel even als je weer staart, of als ik meer weet van Rein ja?’ ik knik en zet mijn telefoon nummer in zijn telefoon. Na ongeveer 5 á 10 minuutjes op de gang gestaan te hebben komen we weer rustig naar binnen, maar heb ik een grote lach op mijn gezicht. Ik zie Sonja al erg verbaast kijken, maar Rein toch wel. Ik ga naast Rein zitten, omdat Daan alweer naast Sonja zat. Ineens vraagt Rein mijn nummer, ik geef hem mijn nummer en hij die van mij. We zitten nog even te kletsen, maar moeten dan toch allemaal naar huis, Rein naar Daan, en ik mee naar Sonja.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen