Foto bij Hoofdstuk 24: Zara

Hoe kan ik nu nog Liam bereiken? Hij is mij waarschijnlijk al vergeten. Waarom droeg hij Change my mind aan mij op? Ik heb zoveel vragen voor hem, maar ik kan ze niet stellen. Hoe kon ik nog dat briefje verliezen? Wat voor domme koe ben ik toch! Als er eindelijk iets goed gaat in mijn leven, verpest ik het zelf. Waarom, waarom, waarom? Ik ben alleen thuis. Op facebook zie ik niets interessant. Plots stuurt Sanne me een link door. Als ik hem wil bekijken, hoor ik de deurbel. Wanneer ik de deur opendoe, zie ik Lotte staan. ‘Zara! Hallo.’ ‘Hallo, kom binnen.’ ‘Heb je dat youtube filmpje al gezien?’ ‘Welk… o Sanne stuurde me net een link door. Misschien…’ Ik leid haar naar mijn kamer en ga achter mijn laptop zitten. Als ik op de link druk, zie ik het deel van het concert waar Liam het liedje aan me opdraagt. ‘Wow!’ ‘Ken jij Liam persoonlijk?’ vraagt Lotte. Nu snap ik het. ‘Lotte, als je hier alleen maar bent om vrienden met mij te worden en zo tot aan One Direction te geraken, ga dan nu weg alstublieft.’ ‘Maar heb je nog contact met ze?’ ‘Voorlopig niet’, zeg ik terwijl ik ze wegstuur. Plots krijg ik veel vriendschapsverzoeken op facebook. Ik negeer ze en ga naar twitter. Ook zoveel volgers… hebben er al zoveel mensen dat filmpje gezien? En hoe weten ze dat ik het was?

Reageer (1)

  • AnkePayne

    aaaaaaaaaaaaaw (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen