Foto bij Deel 1 ' Daan Zwierink

Veel reacties is sneller deel 2! ;)

Deel 1. ~ Daan Zwierink.

Ik geef zo hard mogelijk mijn wekker een klap, maar helaas gaat hij niet uit.. Dood moe stap ik uit bed en druk ik hem uit. Eerst stap ik even onder de douche en dan maar ontbijten. Als ik aan de ontbijt tafel zit, samen met Sam & Jorn gaat mijn telefoon af. Ik zie de naam ‘Rein’ er staan. Snel loop ik even naar de hal, en neem op.


Het gesprek tussen Daan & Rein

Rein: Hey man!
Daan: Heyy!
Rein: Kan je vanmiddag mee naar de studio? Nils kan namelijk niet..
Daan: Haha is goed. Hoe laat?
Rein: Over 2uur?
Daan: Uhh ja is wel goed.. Ik wacht wel op het station op je.
Rein: Oke!
Daan: Laterzzz!~

Meteen komt mijn moeder weer op me afgelopen met de vraag wie dat was. Tegenwoordig wilt ze ook alles weten.. ‘Ik ga zo met Rein naar de studio toe, even inzingen goed?’ zeg ik snel. ‘Oh ja prima hoor.’ Zegt ze kort af. Dan maar even op twitter kijken. ‘’@Sonjamulderrr Daaaan i love you! Xxxx @0547daan ‘’ ‘Wauw’ zeg ik blijkbaar waardoor gelijk mijn moeder vraagt wat er is. Ik voel me rood worden en zeg dat er niks is. Snel klik ik op haar twitter profiel. Ik zie dat ik haar nog niet volg, en klik gelijk op volgen. En tweet haar snel een hartje terug. Ik sla haar profiel foto op, en doe hem stiekem als mijn achter grond op mijn mobiel. Ik favoriet haar tweet, en kijk dan snel op de klok. ik kijk geschrokken nog een keer naar de klok op mijn mobiel en zie dan dat het inderdaad alweer ander half uur verder is.. Wow heb ik zo lang op haar twitter gekeken denk ik.. Snel sta ik op en loop richting de schuur en pak mijn fiets. Als ik aan kom bij het station staat Rein daar al te wachten, en kijkt me niet zo vrolijk aan.. Ik leg het hem uit. Eerst begint hij te lachen en kijken hem verbaast aan, maar dan zegt hij niks en lopen we richting de studio.

Reageer (1)

  • sonjamulder

    WAUW LEONI OMYGOD OMG WAUW WAUW <3__________________<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen