Foto bij Chapter 1

Only a Smile<3

abo? x

Hmm, ik lag nog lekker in mn bed totdat ik werd geroepen door mn moeder. Ik keek op en realiseerde me dat dit de eerste dag op de middelbare ging worden. Snel klede ik me aan, en deed wat make-up op. daarna at ik snel een broodje en sprong op mn fiets. ondertussen dacht ik aan al die leuke jongens die op de middelbare zaten. ik was aan het dromen totdat ik mn naam achter me hoorde. "Shannon!!" ik schrok op. Het was Kimberly. samen fietsten we naar school. toen we eenmaal voor de school stonden keken we waar we onze fietsen konden neerzetten en liepen naar binnen. Ondertussen vertelde Kimberly wat ze allemaal gedaan had in de zomervakantie. Ik luisterde maar met een oor, want ik was te druk met kijken naar de aula die vol zat met ouders die kinderen weg brachten. Zelf vond ik dit kinderachtig, kom op je zit nu op de middelbare, dan laat je je toch niet meer wegbrengen door je ouder? Kimberly stootte me aan. "heb je wel geluisterd naar wat ik zei?" Ik keek haar schuldig aan en ze trok me mee naar wat andere mensen die ook in mijn nieuwe klas zaten. Ik vond mijn klas niet zo bijzonder. Er zat geen een leuke jongen in! even later ging de bel, snel liep ik mn andere klasgenootjes achterna, en keek naar de mensen die ik niet kende. Even later zaten we bij mn mentor, hij legde van alles uit. ik vond het heel erg saai en ging dus onderuit zitten. Ik keek naar meisjes die me wel aardig leken. Ik moest me even weer herinneren hoe ze heette. Toen de les was afgelopen hadden we pauze. Ik zocht naar mn vriendin die al in de tweede zat. Opeens zag ik haar staan, ik rende naar haar toe en gaf haar een knuffel."toch maar wel voor deze school gekozen?" vroeg ze nadat ik hoi had gezegd. Ik kninkte ja en samen zochten we een plekje om te gaan zitten. Ik pakte mijn koekjes uit mijn tas, en at ze rustig op. Ik keek naar een paar jongens die aan het stoeien waren. Ik lachte het zag er wel leuk uit. Mijn vriendin Aicha, pakte mijn arm en trok me mee naar de jongens. Ik stelde me voor en de jongens deden dat ook. Ze waren best aardig, maar niet echt leuk ofzo. ik vind me zelf wel echt iemand die altijd naar jongens keek, en altijd mensen beoordeelde. niet goed eingelijk, maarja wat kon ik er nou aandoen dat ik een soort van gek op jongens ben?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen