Foto bij 053

Zayn prov.

Ik werd al vroeg wakker naast Melayn, Ik had der gisteren niet eens meer naar bed horen komen, Meestal word ik wakker maar dit keer niet. Ik hoorde naar een uur dat er iemand naar beneden liep dus ging ik ook maar alvast, Toen ik beneden kwam zag ik harry het eten al op de tafel zetten, "Morgen" zei ik half slaperig toen harry zich omdraaide, "eej" antwoordde die me. De meiden kwamen naar een half uur ookal de trap af lopen toen ze net zaten zagen we dat Niall uit Jelisa's kamer gelopen kwam. Melayn en Taylor keken elkaar aan en schoten in de lach, "Dus, Dat was wat we vannacht hoorde" zei melayn met een lach in der stem. Taylor schoot in de lach en liep snel weg, "Waar heb je Jelis gelaten?" vroeg melayn heel'serieus' "Die komt er zo aan" antwoordde niall vlot. "Wat gaan jullie vandaag doen?" vroeg taylor toen ze de keuken uit kwam. "Uhm ik en jelisa gaan nog een dagje weg, Verloren tijd in halen" zei niall. "Oh, dus jullie hebben het vannacht goed gemaakt?" zei taylor, en ze begon weer te lachen. Melayn schoot tegelijkertijd ook in de lach. "sorry sorry" zei taylor snel toen ze naast melayn ging zitten. "Hebben jullie dan zin om nog een dagje naar het strand tegaan?" vroeg ik melayn en taylor, Het was tenslotte prachtig weer in Engeland. "Eerst even eten" zei harry met een heze moeie stem. "Oh ik heb honger" zei niall der achter aan, "Echt waar" zei jelisa toen ze de deur binnen kwam lopen, Ze ging naast niall zitten en begon gelijk te eten, Toen we klaar waren liepen harry ik taylor en Melayn naar onze kamers om onze spullen te pakken, En nog een laatste dagje naar het strand te gaan.

Reageer (2)

  • MMM

    WHOOP WHOOP

    1 decennium geleden
  • AgentNialler

    yeeeeeeeeeeeeeeh!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen