Foto bij Sixteen

Lauren en ik zaten nu al zo'n half uur backstage en na 10 minuten in stilte te hebben gezeten had ik het hele verhaal zoals het die bewuste avond gebeurd was verteld. Het luchtte enorm op om Lauren alles te vertellen,precies zoals het was. We waren het er beide over eens dat Jay niks mocht weten van mijn verleden, dat zou alleen maar in mijn nadeel werken. Tom zijn stem klonk door de versterkers en kondigde aan dat dit hun laatste nummer zou zijn deze avond, meteen keek ik op van mijn handen. "Lauren can we go to the bathroom? I really need to fix my face, seen as i was crying my eyes out earlier and i don't want them to notice something happend." Vroeg ik toen ik mijn beste vriendin aankeek, ze knikte en samen liepen we naar de deur met het vrouwlijke poppetje er op. Snel had ik de uitgelopen makeup weggehaald, met behulp van een doekje en wat water. Ik keek in de spiegel en was blij dat Lauren altijd wel wat makeup bij zich had. Alleen waren mijn ogen nog rood van het huilen, maar daar verzon ik wel wat op als ze me er naar vroegen.
      Toen we weer backstage waren, kwamen de jongens ook al aan gelopen. Blijkbaar hadden ze nog een toegift gegeven, en waren nu dan eindelijk klaar met hun optreden. Samen liepen we richting de ruimte waar we eerder die avond ook gezeten hadden, wat dus hun kleedkamer was. Lauren en ik namen plaats op de banken en ik viste mijn iphone uit mijn broekzak en keek waarom hij trilde. 'Sorry i didn't text you sooner, but i was really busy with things. Wanna go grab some dinner sometime? Let me know, you have my number now too. X Hayden' Ik fronsde mijn wenkbrauwen, Hayden Hayden.. Oh ja de jongen van de avond in de club, de avond die zo hals over kop eindigde omdat ik Jay had gezien. Ik smste hem terug dat het me leuk leek om een keertje iets met hem te gaan eten.
      "Some one has a date really soon!" Hoorde ik een stem achter me, snel stopte ik mijn telefoon weg en keek om. Recht in de bruine ogen van Siva die me lachend aankeken. "No, it's not like that." Zei ik toen ik merkte dat alle ogen op me gericht waren, inclusief die van Lauren en Jay. "Then what is it?" Vroeg Nathan plagend. "It's just ermm.. dinner, nothing more." Antwoorde ik. Ik weet niet wat het was maar toen ik de ogen van Jay ontmoete voelde ik me nerveus worden, hij keek me aan en schudde daarna zijn hoofd en liet hem vervolgens hangen en trok zijn shirt uit om die te vervangen.
      Voorheen had ik er alles aan gedaan om het terug te pakken, maar nu ik een 'date' ,zoals Siva het noemde had was dat zelfde gevoel er niet meer. Ik vond het bijna zielig voor hem, en wou hem niet kwetsen. "He's a friend, if you guys must know." Zei ik. Op nieuw keek iedereen me aan en bij iedereen leek het alsof ze me geloofden, iedereen behalve Lauren natuurlijk die alles wist. Ik keek naar Jay die een schoon shirt aan had gedaan en zich naar me had omgedraaid. "Just a friend." Zei ik terwijl ik hem aan keek. Een kleine glimlach sierde zijn lippen en hij knikte waarna hij zich om draaide en ik de spiegel aan zijn haar begon te kloten.
      Ik liet een zucht horen en liet mijn ogen door de ruimte dwalen, uit eindelijk kwamen ze terecht op de achterkant van Jay's lichaam. Hij was langer en breeder geworden, en ook hij had een aantal tattoages op zijn rechter arm. Lauren kuchte en dat deed me opkijken, blijkbaar was mijn blik haar niet ontgaan en ze zat me met vragende ogen aan te kijken.




There you go lovelies, hope yu like it.
Love and Rocketz,
Lot!

Reageer (4)

  • crazycatlady

    She still likes him! I don't really blame her(: Al fancy ik Max meer;) Maar krullen hebben ook iets...Jay was eerst ook mijn favoriet(: Maar toen las ik het boek van the wanted en toen zag ik een foto van Max met een bordeaux dog en ja...ik ben gewoon echt helemaal gek op honden en dat zag er zo lief uit<3 Ik ben echt benieuwd of Jay erachter komt dat Skye Skye is. Wat gaat hij doen als hij erachter komt en wat gaat zij doen? Gaat hij sorry zeggen of niet? Ik ben benieuwd(: Oké ik heb weer niks te vertellen en ik ben niet echt in een gekke bui dus dit wordt em' :P Volgende keer beter(: xxx

    1 decennium geleden
  • nothanku

    Snel verdeeeeerrr!!!
    (: xxx

    1 decennium geleden
  • nightqueen

    Verslavend.

    1 decennium geleden
  • Lugano

    Oehhh Jay wint ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen