Foto bij 39. Slaapfeest deel 1:)

Nog een stukje voordat ik rustig naar dromenland ga! Ik ben de drama aan het opbouwen weer! Xo

Vanuit Linde

Ik loop het pad voor Sharon's huis op, eigenlijk ben ik nog best zenuwachtig het is mijn eerste slaapfeest met nieuwe vriendinnen en hoe lang ken ik ze nou allemaal? Net een dag, maar het klikt wel goed! We zijn maar met 10 meiden in de klas en eigenlijk is het helemaal niet zo erg, want het is wel gezellig met zo'n klein groepje. Ik schrik op uit mijn gedachten als ik voor de deur sta, ik bel aan en kijk door de glazen deur naar binnen. Sharon komt aanlopen en zwaait al naar me, ik zwaai vrolijk terug en dan doet Sharon de deur open "heeii Linde! Kom binnen de rest is er al!" Ik loop langs Sharon naar binnen, hang mijn jas op en zet mijn spullen neer, dan loop ik de woonkamer in waar iedereen al vrolijk zit te kletsen. "Hee" zegt Lobke, de beste vriendin van Sharon, en ik glimlach vrolijk "heeiii allemaal!" En ik krijg van iedereen vrolijk 'hoi' terug. Ik ga ook bij iedereen op de banken zitten en dan staat Sharon weer op "Lobke en ik hebben cocktails voor ons allemaal gemaakt!" Zegt ze vrolijk en rent naar de keuken, niet veel later komt ze terug met een dienblad met daarop 10 cocktails die er heel vrolijk uitzien. We pakken allemaal een cocktail en drinken hem op "hij is echt lekker!" Zeg ik en de rest knikt "bedankt!" Zeggen Sharon en Lobke tegelijk waardoor iedereen in de lach schiet. We kletsen een tijdje totdat Chiara vraagt "hoe is Daan eigenlijk als vriendje?" Ik bloos een beetje en zeg dan "het is een schat, ik kan me geen beter vriendje wensen!" "Hebben jullie dan nooit ruzie?" Vraagt Lobke dan. Ik slik even en moet denken aan mijn aanrijding.. Daarna hadden we ook een soort van ruzie.. Dan begin ik toch maar te vertellen "nou" begin ik "we hebben wel een paar moeilijke dagen gehad.. Het begon namelijk bij de disco in het hotel, het was allemaal heel gezellig totdat Daan weg was, ik ging hem zoeken en zag hem toen zoenen met een ander meisje.. Ik rende met de tranen over mijn wangen naar buiten en wilde niet naar Daan luisteren die achter me aan rende, toen ben ik de straat op gerent zonder uit te kijken en ben toen aangereden. Ik ben een hele nacht bewusteloos geweest en was heel boos op Daan.. Het bleek een mainiac te zijn geweest die hem zomaar begon te zoenen, maar ik kon het gewoon even niet op dat moment. Niet veel later is het gelukkig toch weer allemaal goed gekomen." Ik zie 9 paar ogen me aanstaren en dan begint Chiara te praten "wow, heftig" ik knik en voel een traan over mijn wang glijden. We zitten nog even stil met z'n allen, maar de stilte word onderbroken door mijn mobiel die plingt, een vermelding op twitter "@xheyitsmex: hoi @HeyItsLinde ik wilde je even vertellen dat je eraan gaat als je niet gauw bij Daan weg gaat" ik staar een beetje verbaasd naar mijn beeldscherm en de rest ziet blijkbaar dat er wat is, want Sharon vraagt "wat is er?" Ik schud snel mijn hoofd en zeg "niks, zullen we nu weer iets gezelligs gaan doen?" Iedereen knikt en ik vraag "zijn jullie eigenlijk ook mainiacs? Ondanks dat jullie Daan zo ongeveer elke dag zien?" Ze knikken eigenlijk bijna allemaal, 1 of 2 niet maar die vinden ze wel gewoon leuk, maar zijn niet helemaal weg van ze. Dan bedenk ik opeens dat ik wel kan vragen of Rein, Nils en Owen morgen ook richting Goor kunnen komen, dan kan ik ze gewoon weer zien en kunnen de meiden heel MainStreet zien! "Ik heb een top idee!" Zeg ik blij en iedereen kijkt me nieuwsgierig aan "en nee ik ga het niet zeggen! Alleen dat jullie morgen allemaal vrij moeten houden!" Ze knikken allemaal en ik lach "jullie lijken wel een stelletje downies hoe jullie me aan zitten te kijken" lach ik en dan begint de rest ook te lachen. "Zullen we eerst maskertjes gaan doen en dan een leuke film gaan kijken?" Vraagt Sharon dan, iedereen vind het wel een leuk idee dus Sharon staat op om de spulletjes te pakken, dan zegt Lobke "nou kom op we gaan er een gezellige meidenavond van maken!" Ik zeg "goed idee!" En dan beginnen we aan de maskertjes. 10 minuten later zitten de maskertjes bij iedereen er op en maken we gekke foto's met onze maskertjes op, ik zet er een van mij, Sharon, Lobke en Chiara op twitter, "@HeyItsLinde: gezellige meidenavond met schatten @loveSharonx @Lobkeloveyouxo @chiara_xoxo en de rest!" En dan met de foto erbij. Al snel heb ik heel veel reacties van allemaal mainiacs en Chiara kijkt een beetje naar mijn mobiel alsof die heel vreemd is "wat?" Vraag ik, "word je soms niet gek van al die mainiacs?" Vraagt ze dan, "eigenlijk niet zo lang ze aardig tegen me doen vind ik het wel gezellig!" Zeg ik en ik pak mijn mobiel beantwoord wat mainiacs en dan moeten al onze maskertjes eraf! We halen de maksertjes er voorzichtig af en dan gaan we weer met z'n alle op de banken en stoelen voor de tv zitten, "okee, welke film gaan we kijken?" Vraagt Chelsea, nog een meisje uit mijn klas. "Pitch perfect?" Vraag ik, iedereen knikt en Sharon start de film op. Na 2 uur is de film afgelopen en gaan we onze bedden klaar leggen, we liggen met z'n alle in de woonkamer, want de ouders van Sharon zijn toch niet thuis, die zijn op een beurs ofzo in België vertelde ze. We kletsen en lachen heel veel die avond en het is mega gezellig, tegen een uur of 3 vallen we dan toch uiteindelijk met z'n allen in slaap..

Reageer (3)

  • daaniac0547

    heel snel verder!!!!xxxxx

    1 decennium geleden
  • MS123456

    Super leuk snel verder XXX <33

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    Echt super leuk!<3
    Snel verder!(;

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen