Lees gewoon maar het verhaaltje ;D

We gingen het huis binnen, wauw het was echt prachtig! Ik zag dat mijn vriendinnen ook met open mond zaten te kijken. We kwamen in onze slaapkamer aan. Het zag er echt heel cool uit, we pakten onze kussens, tijd voor een kussengevecht!

Even later, toen ze klaar waren met het kussengevecht.

Eva: Heee girls, raad is wat ik mee heb?!
Guusje: Uhmm.. Je playboy kussen?
Eva: Ja ook, maar nog iets!
Ik: Je iPod?
Sonja: Misschien je stijltang?
Guusje: Jellybeans?!
Eva: Hahaha, nee. Ik heb.. Om onze kamer wat op te leuke, MAINSTREET POSTERS MEE! :D
Ik: Sirieus?
Sonja: Aaahh, super leuk!
Guusje: Ik had het kunnen weten, typisch een Eva ding om dat te doen!
Eva: Hihi ik weet het. Zo Sonnie deze poster is voor jou, Guus deze is voor jou, deze is voor jou en natuurlijk die van Rein is van mij!
Sonja: Yeaahh! Een grote poster van Daan!
Guusje: Yeaahh! Een grote poster van Owen!
Ik: Yeaahh! Een grote poster van Nils!
Eva: YEAAAHHH! Posters van mainstreet!

We hangen onze posters op en ondertussen zingen we mee met onze favoriete muziek!

Sonja: Heee moppies, wat dachten jullie ervan om naar het strand te gaan?!
Eva: Ja lijkt me super leuk!
Ik: Ja leuke jongens spotten!
Guusje: Ja leuk, maar eehh geen jongens zijn leuker als mainstreet eh?!
Ik: Nee nooit!
Sonja: Inderdaad.
Eva: Zullen we aan je oom en tante gaan vragen of we mogen?!
Ik: Is goed, ik vraag het wel even oke?
Guusje: Ja oke.

Ik liep naar het huis, wow het was echt heel groot. Ik riep mijn oom en tante.

Ik: KATJA?! PIETER?! Waar zijn jullie?!
Tante Katja: Hier zo, hier ben ik!
Ik: Uhmm.. De meiden en ik willen graag naar het strand, zou dat mogen?
Tante Katja: Ach kind, tuurlijk mag dat!
Ik: Echt?! Dankje!
Tante Katja: Sterker nog, er is vanavond een strandfeest, ook voor mensen voor jullie leeftijd. Als je wil mogen jij en je vriendinnen er wel heen, als je dat leuk zou vinden.
Ik: Ja! Dat lijkt me super leuk zelfs! Ik ga het meteen tegen de meiden vertellen oke?!

Ik rende meteen terug naar ons mooie huis!

Ik: Meiden, Eef!!! Guus!!! Son!!!
Guusje: Ja, rustig we komen al.
Sonja: Mag het?
Ik: Ja, maar mijn tante vertelde dat er vanavond een strandfeest is, ook voor mensen van onze leeftijd! Zullen we daar heen gaan?!
Eva: JAAA!!! O my gosh, dat lijkt me super vet!
Sonja: Ja, inderdaad!
Guusje: Zullen we nu dan naar het strand gaan?!
Ik: Ja, is goed.

We deden onze bikini’s aan, pakten onze spullen en we wouden gaan.

Ik: Tante.. Uhm.. Hoe moeten we eigenlijk naar het strand toe?
Tante Katja: Ohh, dat is heel makkelijk! Als je ons terrein afloopt, ga je naar links, daar staan heel de weg bordjes met ‘strand’ erop, volg die bordjes en je komt er vanzelf.
Ik: Oke, dankjewel! Tot vanavond.

En we liepen naar het strand. Dit was zo cool, we liepen gewoon in Italië. Een paar dagen geleden was ik nog gewoon 13 en nu, nu ben ik in Italië richting het strand! Ondertussen dachten we allemaal na, we dachten na over onze grootste idolen.. MAINSTREET!

Mijn gedachte: Ik hou van mainstreet, van ze allemaal! Maar natuurlijk het meeste van Nils.. Mijn droomboy!
Sonja’s gedachten: Daan is knap, Daan is leuk, Daan is lief, Daan is sexy, Daan Daan Daan Daan, mijn leven draait gewoon om Daan!
Eva’s gedachten: I love mainstreet! I love Rein, I love Daan, I love Nils & I love Owen! Maar Rein, waauuw! Hij is toch wel echt de mijne!
Guusje’s gedachten: Lalalala, ik hou van Owen. Owen is cool, zou Owen mij een lolly willen geven?

Zo, eindelijk. We waren op het strand aangekomen, we zochten een mooi plekje uit en we gingen even gezellig kletsen.

Sonja: Weetje, die strand is echt prachtig!
Ik: Ja inderdaad!
Guusje: Zowiezo! Echt heel mooi!
Eva: Heee kijk kijk kijk! Ik heb mijn Rein handdoek bij! Vind je hem niet sexy?!
Ik: Ja zeker!
Sonja: Ohh nee, ik ben mijn Daan handdoek vergeten!
Guusje: Ik mijn mainstreet handoen ook, Maarja.
Eva: O my gosh, ik zie spoken man! Ik zie in mijn dromen mainstreet daar in het water rennen!
Sonja: Uhmm.. Eef, ik zie het ook!
Ik: Aaaahh! Ik ook!
Guusje: Huh waar?! Oohh daar, o my gosh, ik zie Owen! <3

Reageer (2)

  • sonjamulder

    "Daan is knap, Daan is leuk, Daan is lief, Daan is sexy, Daan Daan Daan Daan, mijn leven draait gewoon om Daan!" <---- precies dit.
    en guusje: "Lalalala, ik hou van Owen. Owen is cool, zou Owen mij een lolly willen geven?"

    HAHAHAHAHHAHA ZO TYPISCH GEWOON HAHAHAHAHA.

    1 decennium geleden
  • Guuwsss

    Eva... 'Guusje’s gedachten: Lalalala, ik hou van Owen. Owen is cool, zou Owen mij een lolly willen geven? '
    Je bent Geniaaal ahahahhaa, dit zit ik dus sirieus te denken ahaha
    JELLYBEANSS
    Okay dat snappen alleen wij ;p x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen