De meiden mogen eindelijk alleen met het vliegtuig, ze gaan op vakantie, naar de oom&tante van Sanne.

Eindelijk! Ik ben 14 jaar geworden, ik mag met 3 vriendinnen op vakantie naar Italië! Naar mijn rijke oom en tante. Ze wonen in een super groot huis, een super luxe huis! Ik heb er echt heel veel zin in! Gezellig met mijn 3 beste vriendinnen(Guusje 14 jaar, Eva net 14 jaar en Sonja 14 jaar) en aan het strand liggen, zwemmen, knappe jongens spotten. Oftewel het wordt een super vakantie! Ik had mijn spullen al weken ingepakt staan en nu was het echt zover. Nu zat ik met Lotte, Pleun, Rosa en al onze ouders in de trein, op weg naar het vliegveld. Het was heel gezellig, we waren met zijn vieren een liedje aan het zingen. Ja dat liedje kun je natuurlijk al raden, het was Stop the time! Ons favoriete liedje! Toen we op het vliegveld aankwamen, zochten we naar de plek waar we moesten melden, ik nam afscheid van mijn ouders en mijn vriendinnen ook van hun ouders. Toen stapten we met zijn vieren het vliegveld in. ‘Wauw! Ik in een vliegtuig naar Italië met mijn beste vriendinnen, dit was ongelofelijk!’ Dacht ik.

Ik: Hey Sonnie, hoe lang moeten we nog?
Sonja: Niet zo lang meer! We zijn bijna bij het vliegveld.
Ik: Oke mooizo! Ik kan ook echt niet wachten tot ik mijn oom en tante weer zie!
Guusje: Ja snap ik, toen ik ze die vakantie in Brabant zag, vond ik ze echt super aardig!
Eva: Ja ik ook!
Ik: Dankje meiden!
Sonja: Weet je nog toen we die foto’s van hun huis gingen kijken?!
Guusje: Oja! Dat huis was echt zo mooi! Niet normaal gewoon.
Eva: Ja, inderdaad!
Ik: Heee! Kijk we zijn al aan het landen!
Guusje: Ja ik zie het.
Eva: Zo knappe strand jongens, wij komen eraan!

En lachend om de opmerking van Eva lopen we het vliegtuig uit. Het eerste wat we deden was onze ouders bellen en vertellen dat de vlucht goed gegaan is. We liepen naar onze bagage, gelukkig al onze bagage was er nog. Ik belde mijn tante en oom, ze stonden bij de ingang van het vliegveld. Naar even zoeken hadden we ze gevonden, toen ik ze zag rende ik op ze af en omhelsde ze. We gingen richting hun huis, het was 30 minuutjes rijden met de auto. Zo, we waren bij het huis, ik en mijn vriendinnen stonden er van te kijken hoe mooi eigenlijk was. We mochten slapen in een super mooi huis in de tuin, het was een best groot huis, met veel glas.

Tante: Meiden, zo hier is jullie huis! Er zitten 2 bubbelbaden in, een grote jacuzzi, een bioscoop enzovoort!
Eva: Wauw! Meen je dat?! Echt een droom huis dus, en jullie tuin die is echt prachtig!
Guusje: Ja vind ik ook!
Ik: Tante, waar moeten we slapen?
Tante: In het huis is een kamer met een groot bioscoop scherm en de vloer is gemaakt van matrassen, daar kunnen jullie slapen.
Sonja: Echt?! Zo cool!
Ik: Dit wordt echt de beste vakantie ooit!
Sonja, Eva en Guusje: Inderdaad!

Reageer (2)

  • sonjamulder

    leukkkkkk! <3

    1 decennium geleden
  • Guuwsss

    Super leuk eef! <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen