Hier weer even een hoofdstukje voor dat ik naar school moet vandaag laat beginnen dus jullie hebben geluk maar ik ben ook laat uit :(
Veel lees plezier

Door de ogen van nils:

Als ik wakker word kleed ik me snel aan en fiets naar school ik baal nog steeds dat Anne het heeft uitgemaakt. Maar ik heb ik heb het een plek gegeven en ik heb besloten om vandaag ,et haar te praten gewoon te zegen dat ik vrienden wil blijven. Intussen ben ik al op school, ik zet me fiets weg, en loop naar binnen. Ik stop me spullen in me kluisje , en loop de aula in. Daar zie ik Anne staan dus loop naar der toe. Heeej kunnen we even praten vraag ik. Ja. Natuurlijk antwoord Anne. We lopen nar een rustige plek, zit je er nog er mee dat ik het uit heb gemaakt? Vraagd Anne bezorgd. Ja natuurlijk maar ik heb het een plek gegeven, antwoord ik. Het spijt me heel erg maar ik ben op iemand anders verliefd. Het is al goed maar wie is de gelukkige ?? Ik denk dat je dat niet Weel weten. Vertel het maar ik word echt niet boos. Oke want ik wil je echt niet kwijt als vriend, ik ben al een tijdje verliefd op owen zegt Anne zacht. Ik moet even slikken maat lach dan toch, ik ben blij voor ze. Leuk probeer ik zo vrolijk mogelijk te zegen. Ik geef der een knuffel en zeg ik stuur owen even een sms'je.wacht ik moet je eerst nog iets anders vertellen we hebben ookal verkering. Zegt ze zacht, bang om me te kwetsen, dat zag ik al aan je hoor zeg ik. Het is goed ik ben blij voor jullie. En ik glimlach we gaan samen op een bankje zitten en sms'en allebei naar owen ik stuur gewoon iets snels: heeej leuk hoor het vriendinnetje van je vriend afpakken. Nee hoor grapje veel geluk samen. Hihi nils. Maar Anne stuur een langer sms'je zie ik. Ik weet zeker Anne blijft voor altijd me beste vriendin.

Reageer (2)

  • xxIKHEETANNE

    leuuk snel door! x

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    Awh heel leuk!

    Mag ik het nieuwe vriendinnetje van Nils zijn?
    Me naam is Yasmine x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen