014
"Hi Nikki, it's me, Zain again. I hope your week was fine. Mine was. I sang for class, and everybody liked it. They said that I'm not sure of myself, but I know that. I mean, it's just normal. I don't think singing is such a big thing. Well my parents think, but me? No. And I have to tell you something, but before I do that, you have to know that I really love YOU. And I say it everytime, again and again; You are the only special girl in my life. And then my mom, ofcourse. But today a girl came to me, I thought her name was Jade. She said I am a very good singer. She act a little weird. She acted like you, when we already had met. You know, in love. And she said that in the end of the week. Today, ectually. She said she is in love with me and I didn't know what to say back. Love just suddenly came in my life. It never happened that anyone said that to me. Or said anything... But the first time I felt confident to talk to someone, was with you. It was the first time I really felt in love. So Jade won't take that from me. And tomorrow I'll say to her, that I'm in love already with someone else. I'm sorry you are a sort of my diary now, haha. Well I'll go, it's late and I'm very tired. I love you, Nina. Big kiss, Zainie.
Dani sloeg een deken om me heen terwijl we naar haar huis reden. 'Woon je ver weg?' vroeg ik. 'Nee het is zelfs lopend te doen.' antwoordde ze. 'Maar dat duurt wat langer dan met de auto.' ik knikte. 'hoezo?' vroeg ze. 'Ik heb eigenlijk nog wat dingen thuis liggen, die heel erg belangrijk zijn. Maar ik mocht me huis natuurlijk niet meer in.' Dani knikte en ging wat dichter tegen me aan zitten. 'We gaan nu naar mijn huis, waar je wel wat kleren mag lenen. Dan zien we wel. En je mag me trouwens wel een verhaaltje vertellen. Ik vraag me af wat er nou aan de hand is.' Zei ze. 'Oke, maar dat doe ik liever straks.' zei ik.
We kwamen bij Dani aan. Het was een grote villa. Dani's ouders waren waarschijnlijk rijk. 'Wauw, wat mooi.' zei ik. Dani kleurde rood. 'Achjoh. Valt wel mee.; lachte ze en nam me mee naar binnen. Ze gaf me wat droge kleren die ik meteen aantrok. 'Dus?' zei Dani toen we alleen waren. 'Mijn moeder is net als mijn stiefvader vaak dronken. Pas heb ik brieven gevonden die aan mij waren, maar die heb ik nooit gekregen. Mijn stiefvader heeft ze verborgen gehouden. Ze zijn uit 2004. Van mijn eerste zomerliefde. Het waren 52 brieven. Ik ben nu bij 9 die moet ik lezen. Alleen nummer 52 ontbreekt. En Robert, die stiefvader, weet dat ik de brieven heb. Hij is er op tegen, maar hij doet er niet zoveel aan wanneer hij nuchter is. Maar vanavond neemt me moeder alle mannen mee die ze kan vinden en ze wordt onwijs dronken. En Robert dus ook. Hij zal de brieven waarschijnlijk stelen. Opnieuw.' Dani was even stil. 'Hoe heb je hem leren kennen, en ken je hem nogsteeds?' Vroeg Dani. Ik keek haar verward aan. 'Ja die zomerliefde.' Ik begon te lachen. 'Oh. Haha. Ik ging op vakantie naar Engeland. En toen stopten we bij Bradfort. Daar leerde ik hem kennen. Hij bleek erg verliefd op me te zijn, zie ik in de brieven. Dat was ik ook op hem.' Dani begon te lachen. 'Je hebt Jordy toch?' 'Ja dat weet ik wel, maar sinds Zayn me belde, ben ik weer verliefd op hem.' Dani begon opnieuw te lachen. Maar toen werd ze stil. 'Zayn? Bradfort? Engeland?' stamelde ze. Oh nee! Ze is natuurlijk een Directioner. 'Uhm.. Ja..' begon ik. 'ZAYN JAVADD MALIK?' Ik dacht even na. 'Ja, hoe weet jhe dat?' stelde ik me dom voor. 'HIJ ZIT IN ONE DIRECTION! OMG DAAR HAD HIJ HET DUS OVER. BRUNETTES EN DAN PERRIE? DONKERE OGEN EN DAN PERRIE? EEN MOOIE GLIMLACH EN DAN PERRIE!?' Dani begon keihard te lachen. 'Perrie is toch best mooi?' Dani kwam moeilijk uit haar lach. 'Eey, als hij gelukkig is, is het goed. Maar kom op zeg, die jukbeenderen.' zei ze en schoot weer in de lach. 'Dani! Ja Zayn was op mij en ik op hem! Maar ik moet die brieven lezen, dus help je me nou of niet! Als Zayn er in April is, wil ik alles gelezen hebben.' Dani kwam gelukkig weer bij. 'April? Mei.' zei ze. 'Nee hij had beloofd in 2004 dat hij ooit naar me toe zou komen. En hij vertelde aan de telefoon dat hij ruim voor het concert komt. En aangezien dat 3 mei is, komt hij in april.' Dani was stil. 'Ben je directioner?' vroeg ze opeens. 'Ik ken alleen Zayn, dus Zayner kan je wel zeggen.' antwoordde ik. 'Je weet nog meer dan mij.' zei Dani. 'Ik ben gek op Niall. En ik weet nieteens zoveel van Niall als jij van Zayn.' Ik zuchtte. Wat is zij onduidelijk zeg. 'Maar?' Dani keek me verward aan. 'Maar...?' herhaalde ze. 'Help je me of niet?' vroeg ik. 'Mission, Zina, started!' riep ze en ze sprong op.
Er zijn nog geen reacties.