Foto bij You, Alisha Cullen on Hogwarts? *20

Deéltje 20! <3.
Reactiez :D

Je neefje, en zijn ouders Narcissa en Lucius Malfidus komen hier vanavond dineren.' Zegt Bart met toch een beetje enthousiasme in zijn stem. Je ziet dat Morgan begint te grijnzen. Je hoorde dat Bart nog iets wou zeggen maar je hoorde al niet meer wat want je werd naar boven gesleurd door Morgan. Ze trekt je koffer open en begint allees eruit te gooien tot ze eindelijk stopt en een jurkje in haar handen heeft. Ze heéft je blauwe korte jurkje vast. 'Dit moet je aantrekken! Hij zal je niet kunnen weérstaan!' zegt Morgan enthousiast. 'Morgan! Het kan en het mag niet tussen mij en Draco!' roep je toch een beetje teleurgesteld. 'Je mag er daarom toch nog altijd goed uitzien?' zegt Morgan grijnzend. Ze blijft maar koppig volhouden. Je zucht en knikt dan toch maar. Tegen haar kan je toch niks inbrengen. Ze begint bijna te springen van blijdschap. Je moet er wel mee lachen. De Malfidussen komen tegen 18 uur, nog tijd genoeg dus. 'Wat gaan we vandaag dan doen?' vraag je aan Morgan. 'Misschien kunnen we naar mijn buurmeisje? Lola.' zegt Morgan nadenkend. Je knikt en jullie lopen naar beneden. Morgan zegt tegen haar ouders dat jullie naar Lola zijn en daan gaan jullie naar buiten. Morgan belt aan en niet veel later gaat de deur open. 'Lolaa!' roept Morgan enthousiast. 'Haaaay Morgan.' zegt ze blij terug.'Wie is dat?' 'Dat is mijn vriendin, Alisha.' Antwoord Morgan nog evcen enthousiast als daarnet. Jullie gaan naar Lola haar kamer en hebben het daar reuzegezellig. Tegen 15 uur gaan jullie toch maar terug. Mmorgan zegt dat ze tijd genoeg nodig heeft voor je haar enal te doen. Jullie hebben daar deze middag ook mogen eten.
Als jullie terug bij Morgan thuis zijn dan lopen jullie direct naar boven. Eigenlijk heb je wel zin Draco terug te zien. Jullie zijn de afgelopen 2 jaar heel goed bevriend geraakt. Boven pakt Morgan direct haar stijl en haar krultang. Al de make-up die ze in huis heeft en nog veél meer prulletjes. Je moet er best wel om lachen op haar zo bezig te zien. Ze trekt je op een stoel en niet veél later is ze je haar aan het krullen. Als ze klaar is moet je zéggen dat het er best wel mooi utiziet. Nu ga jij eerst haar, haar doen. Je stijlt haar, haar en vanonder laat je het nog een beetje golven. Je bent tevreden van het resultaat. Morgan doet bij jou een beetje mascara en lipgloss op en bij haar doe je hetzelfde. Jullie willen er niet overdreven uitzien. Als laatste doen jullie je jurkjes aan. Je hoort Anne roepen dat ze er zijn. Je pakt Morgans hand en samen lopen jullie naar beneden.

Laatste hoofdstukje voor vandaag ;]
Morgen komt er waàrschynlijk nog wel éen of meer.
Reacties pleaas?

Reageer (6)

  • debi

    snel verder en super geschreven

    xxx

    1 decennium geleden
  • Indeed

    Verdurrr!

    1 decennium geleden
  • Sneakers

    snel verder
    loveit(H)

    1 decennium geleden
  • Irissxx

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • Toreador

    liefde voor dit verhaal :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen