~Amy Green~
Wiskunde was eindelijk gedaan. De leerkracht was vriendelijk maar wat er op mijn blad stond was chinees. -triing-
'Ja het is pauze' zei de leerkracht. Ik pakte mijn boeken en stopte die in mijn tas. Ik keek op en iedereen was al verdwenen buiten iemand met krullen die met de leerkracht stond te praten. Ik wandelde naar voor en liep de deur uit. Ik keek op mijn sleutel en keek welke nummer het was. Ik zuchtte en keek omhoog zo veel lokker's. Ik liep voorbij de lokker's maar geen 1 had de nummer als mijn sleuteltje. Ik wou het bijna opgeven tot ik het nummertje zag. Ik rende er naar toe en gooide mijn boeken er in. oef eindelijk mijn zak weegt wat minder nu. Ik pakte mijn boeken van Aardrijkskunde. Nog zo'n saai vak. Ik at mijn appel op, toen die net op was ging de bel. Op naar Aardrijkskunde. Ik keek op mijn papiertje en ging naar binnen. 'Aah jij bent de nieuwe?' vroeg een jongere leerkracht. Ik knikte en gaf hem het papiertje af. Hij keek me ook al met grote ogen aan. 'Oké, ga maar zitten. Misschien kun je het beste naast Harry zitten dan kun je van hem overschrijven.' Ik knikte, tot ik besefte wie was Harry?. Ik keek hem aan. 'Ow sorry, dat is de krullenbol.' Ik glimlachte en keek door de klas. Er zat een krullenbol vanachter. 'Maar meneer. Styles is wel populair eh. Zij niet.' Zei een meisje argwanend. Ik keek haar aan. 'Ik beslis hier nog altijd wie waar zit.' Zei de leerkracht streng. Het meisje zuchtte en ging zitten. Ik wandelde naar achter en zette me neer naast Harry. Hij keek eens op en keek dan weer naar zijn mobiel. Ik draaide met mijn ogen. Echt typisch zo'n badboy of zo'n flirt dat elk meisje kan krijgen.. 'Styles let jij ook even op en geef juffrouw Green wat uitleg.' Zei de leerkracht. 'Maar meneer..' zei hij.
'Niks te meneer, Styles je gaat doen wat ik je vraag.' Zei hij streng.
Hij zuchtte en draaide zich naar mij. 'Wat snap je niet?' Vroeg hij bot.
Ik keek hem aan en haalde mijn schouders op. 'Hallo ik vraag je wat, dan haal je niet gewoon je schouders op en al zeker niet tegen mij.' siste hij. Ik keek hem bang aan. 'Meneer Styles, een beetje vriendelijk ja.' zei de leerkracht. Hij draaide met zijn ogen en pakte zijn Gsm terug. Ik lette voor de rest op in de klas. Ik keek op de klok en begon wat te dromen. 'Amy je mag gaan.' Hoorde ik de stem van de leerkracht. Ik glimlachte en pakte mijn boeken stopte die in mijn tas en liep naar buiten. Ik pakte mijn boeken waar ik les van had.. De rest van de dag ging snel voorbij. Het was het einde van de dag en ik liep naar mijn lokker. Ik liep op de Speelplaats en ik zag Harry en iemand met Streepjes. Ik lachte. Die jongen had een goede stijl. Mijn mama haar auto stond naast Harry. 'Amy!' riep ze blij. Ik lachte en gaf haar een knuffel. We stonden nu heel dicht bij Harry. 'Gaan we naar papa?' Vroeg mijn moeder. Ik knikte. 'Hier ik heb iets voor je.' Ze pakte een Bueno. En ik lachte. 'Zo mijn dochter is blij, dan kunnen we nu naar huis.' zei ze lachend. Ik ging in de auto zitten, Harry keek me raar en arrogant aan. En toen was hij uitzicht..
Reageer (1)
snel verder
1 decennium geleden