Sorry guys, laatste hoofdstukje van vandaag, ik heb toetsweek dus ik moet gaan leren van mijn ouders. :'( (even serieus, jij, jaa jij jaa, die dit nu leest, KOM ME REDDEN!!!) tot morgen guyssss. ;)

Harry’s adem is zwaar en ik voel zijn adem op mijn wangen kietelen. Harry’s ogen staan vol liefde. Als hij eindelijk weer verder naar voren leunt en onze lippen op elkaar liggen, springt de vonk over. Ik gooi mijn armen om zijn nek en schuifel mezelf dichterbij. Onze lippen beginnen ritmisch op elkaar te bewegen. Na een tijdje glijd Harry’s tong smekend over mijn lip. Ik open mijn mond snel en onze tongen verkennen elkaars mond. Hij kreunt zachtjes en ik volg hem. Ik voel hoe hij langzaam opgewonden word, als je begrijpt wat ik bedoel met voel. Hij realiseert zich dat hij in de kermis is. “Fuck…” Mompelt Harry tegen mijn lippen aan. Hij halt zijn lippen van de mijne. “I’m hard, how am I going to hide that?” Vraagt hij en bijt even pijnlijk op zijn lip. “I don’t know.” Zeg ik maar, geamuseerd. Naomi en Louis komen eraan lopen dus ik doe maar snel alsof ik Harry knuffel. Harry kreunt zachtjes. “Sorry…” Zeg ik. Louis kucht geïrriteerd als we al zo’n ongeveer 5 minuten aan het ‘knuffelen’ zijn. Harry bloost en besluit dan maar te vertellen wat er is. Naomi en Louis zijn er even stil van en barsten dan in lachen uit. En aangezien ze dan zo slap als wat worden besluit ik ze maar om te duwen. Ze vallen met een klap op de grond maar lachen ook gewoon ongestoord verder. Harry kijkt ongemakkelijk naar de grond. “Lets go home” Zeg ik dan maar. Harry schud zijn hoofd en loopt dan ineens naar de wc. Ik volg hem maar. Als we aan zijn gekomen kijkt Harry beschaamd naar beneden. “I’m so ashamed…” Zegt hij stil. Ik loop naar hem toe en geef hem een dikke knuffel. Ik kom weer per ongeluk tegen zijn zaakje aan. Harry kreunt weer. Ik giechel even. “Sorry.” Zeg ik. “I want you.” Zegt Harry geil.

Reageer (3)

  • NaomiTommo

    Ummmm Amber , lees je de beschrijving wel ? dat is niet echt bepaald wat ze bedoelde xD

    1 decennium geleden
  • Ashton5SOS

    SAMMIE!!!!
    Ik las je reactie voordat ik het stukje las en ik snapte hem niet.. xD
    Toen ik "I’m hard, how am I going to hide that?” las snapte ik hem helemaal!! xD
    You go girl!! xD (lol)
    Have fun.. xD

    1 decennium geleden
  • 1DxSAMMIE

    IK KOM JE REDDEN !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen