Foto bij -002-

tweede hoofdstukkie. ;p ik upload de eerste 14 á 15 hoofdstukjes achter elkaar aan.

“Here you go, two Big Mac Menu’s, a caramel milkshake and a kiwi milkshake.” Zegt de ober. We bedanken hem en gaan dan eten. “Dit is zo heerlijk!” Zegt Sammie met haar mond vol. “Zeg dat wel!” Zeg ik terug. Na 15 minuten zijn we klaar met eten. We nemen onze milkshakes mee en vertrekken dan de McDonald’s. We lopen naar de Regent Street. “Wow, wat is het hier groot zeg!” Zegt Sammie vol bewondering. Voor mij is het niet echt meer verassend hoe mooi London is. “Ik zei precies hetzelfde toen ik hier voor het eerst kwam.” Lach ik. We lopen naar The Sting en kijken daar een beetje rond. “OOOH SAMMIE DEZE IS LEUK!!!” Schreeuw ik tegen Sammie die al aan de andere kant van de winkel staat. Ik houd een ‘I love mustache’ shirt omhoog als ze deze kant op kijkt. Ze knikt instemmend en loopt dan deze kant op. We hebben ieders 2 tassen vol geshopt. Als we The Sting uit zijn, lopen we richting Starbucks. We bestellen twee Cappuccino’s en gaan aan een tafeltje zitten. Ik denk dat nog binnen 3 minuten onze koffie op tafel gezet werd. We drinken gulzig van onze koffie en lopen dan de winkel uit. “Shit!” Zeg ik. “Wat?” Vraagt Sammie. “We zijn vergeten te betalen!” Zeg ik in paniek. “Rennen dan!” Zegt ze. “Dat kunnen we niet maken!” Zeg ik luidkeels. “Tuurlijk wel!” We rennen weg en zien dat de man van Starbucks ons volgt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen