Foto bij liefde!?

hee lieve lezers,
ik had eerder dit stukje al willen plaatsen maar toen viel me laptop uit en moest ik huiswerk maken maar ik schrijf hem nog een keer voor jullie. morgen denk weer een stukje
xxx veel lees plezier

door de ogen van lisa:

als ik wakker word check ik eerst even me whatsapp 11 berichten van 2 personen. wow oke je opent whatsapp en ziet eerst een bericht van rein je leest het meteen: heej liefje, ik fiets vandaag een keer met Jorem (beste vriend van mij rein en roos) oke dan zie ik je strakjes xxrein ik antwoord terug: heej lieverd, oke is goed hoor fiets ik gezellig met roos :p tot zo op school xlisa. dan zie ik dat ik 10 berichten heb van roos. GOEIEMORGEN LIEVERD, BEN JE AL WAKKER??, WORD EENS WAKKER JIJ, MOET IK EEN AMBULANCE VOOR JE GAAN BELLEN?, OKE WAKKER WORDEN, ALS JIJ NU NIET WAKKER WORD IS ONZE VRIENDSCHAP OVER, ik schrik even maar als ik veder lees moet ik toch wat ben ik toch blij met roos al vriendin. GRAPPJE NIET BOOS WORDEN ASJEBLIEFT NIET DOEN, I LOVE YOU FOREVER, MAAR NU EVEN SIRRI WORD WAKKER, IK VERVEEL ME. heey sgat, ik ben al wakker kan er ook niets aan doen dat jij zo vroeg op ben :p xx tot zo. ik stapt me bed uit en ik trek snel iets leuks aan vandaag zie ik rein weer joepie! ik loop naar beneden ga aan tafel zitten en maak een broodje en eet hem op. hoelaat ben je weer thuis? vraagt je moeder? ik denk tegen half 10 ofzo zeg ik. ik ga, geef me ouders en zusje en kus en loop naar buiten. pak me fiets en fiets na het speeltuintje. ik begin te dromen over rein en ik hoe alles zou zijn enzo. dan komt roos uitgelaten aan fietsen en kan ik het niet laten om te lachen we fietsen lachend naar school al snel hebben we de slappelach. is het grappig hoor ik ineens achter me ik kijk om en zie jorem naast ons het schoolplein op fietsen. huh jij zou toch met rein fietsen? vraag ik als we onze fiets weg hebben gezet me lachbui was ineens over. nee, rein zij dat die met jullie fietsten. maar leg even uit, zegt jorem jij en rein ik snap hem niet. je legt het hem uit, als je bijna klaar bent zegt roos ineens dat is toch de auto van de moeder van rein en ze wijst een auto aan ja zeg ik. loop naar binnen en ga hem zoeken dan, zegt jorem wij komen er ook wel aan. ik loop naar rein's kluisje, maar als ik de gang in wil lopen zie ik rein ineens zoenen met een ander meisje als ik dichter bij kom zie ik dat het ninaa is. ik trek rein van haar af en zeg : HET IS UIT DOEI REIN! en ik ren huilend weg ik zie roos en jorem staan ik ren naar ze toe. rein stond te zoenen met ninaa, wat waarom vragen ze ik haal me schouders op en laat me tranen de vrije loop. ik ga naar rein toe zegt jorem. is goed hoor ik roos zegen dan neemt ze me mee naar de stadutieruimte (ruimte waar je even alleen kan zijn) en troost je. even later meld je je ziek en ga je naar huis roos mag met je mee.

door de ogen van rein:

als ik wakker word zegt me moeder, ik breng je wel naar school want ik laat je nu niet fietsen met je hoofd. oke, ik sms nog even en dan kom ik er aan. oke ik loop nog even naar me kamer zet me watsapp aan en stuurde lisa een whatsapje heej liefje, ik fiets vandaag met jorem zie je strakjess xxrein ik wil haar niet ongerust maken, over wat er met me hoofd aan de hand is. na een kwatier ben ik al op school, ik ga naar me kluisje en zie daar ninaa staan ik. ik ben in een vrolijke bui dus groet ik ninaa vrolijk hee ninaa goed weekend gehad? heej rein ja hoor jij ook? ja antwoord ik en ik wil me kluisje weer dicht maar dan komt ninaa naar me toe en duwt me tegen de kluisjes en begint me te zoenen. percies op dat moment komt lisa binnen ik zie der op me af komen lopen en denk nee niet nu niet dit ook nog. ze duwt me van ninaa af dankje wel wil ik zegen maar zij maakt het al uit. nee ik doe me kluisje dicht en ga op de grond zitten. dan zie ik jorem op me af komen hij heeft het vast ook al gehoord van Lisa. heej zegt hij. je kan ze niet mee tegen houden. je krijgt tranen in je ogen en je rent na de administratie en meld je ziek je hebt nog steeds je jas aan dus je kan meteen naar huis maar dan als je bijna thuis bent.................


ik schrijf morgen avond weer veder
sorry ben morgen vroeg uit maar heb iets voor drama dat ik moet leren clownsact :p
maar ik doe me best er zoveel mogelijk op te zetten.
ik hoop dat jullie het nog een leuk verhaal vinden.
xxx-jes

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen