Hoofdstuk 14
Ik heb vandaag een bladwijzer gemaakt van mijn 2 fandoms
Mixer en Directioner ! xx
We gingen binnen in het gezellige eethuisje en het viel me op hoeveel mensen tegen elkaar begonnen te fluisteren toen we door het deurgat stapten.
Hier en daar hoorde ik:”Kijk!Dat is Harry Styles van One Direction.”Of:”Wow!In het echt is hij nog hotter!”Vooral dat laatste maakte me aan het lachen omdat alle meisjes me jaloers aankeken omdat ik hand en hand met Harry voor hun neus liep.
We gingen zitten in de comfortabele zeteltjes en Harry bestelde twee kopjes thee.
Ik had eigenlijk liever koffie gehad,maar als ik echt wat ging beginnen met één van deze jongens zal ik me wel moeten aanpassen aan hun tradities.
Na enkele minuten kwam de ober al aan met 2 warme kopjes thee.
Harry wou wel betalen,maar hij had natuurlijk alleen maar Engelse Pond bij zich.
Ik zei dat het helemaal niet erg was,maar hij voelde zich er erg ongemakkelijk bij dat hij de rijke popster was en niet eens zijn eigen drankje kon betalen.
Ach,wat maakte mij da nu uit,een paar euro’s meer of minder zal het verschil ook niet maken denk ik.
Na een paar slokken van mijn thee probeerde Harry een gesprek aan te knopen.
“En euhm..Van wie ben jij zoal fan?”Vroeg hij nieuwsgierig.
“Ik ben niet echt van iemand fan,ik vind het eigenlijk zinloos om iemand te aanbidden die je toch nooit van je leven zal ontmoeten en je toch nooit zal zien staan.”Antwoordde ik nonchalant.
Harry keek me nogal verwonderd aan,waarschijnlijk had hij van een meisje als ik wat anders verwacht.
“Ben je dan geen fan van One Direction?”Vroeg hij al wat minder enthousiast en met schattige puppy-oogjes keek hij me aan.
“Tuurlijk wel,ik vind jullie muziek geweldig.”Zei ik snel,ookal kende ik maar 2 liedjes.
Maar zijn blije gezicht maakte mijn leugen de moeite waard.
“Maar,je bent dus fan van One Direction.”Zei hij weer.
Ik knikte.
“En wie ontmoet je nu?”Vroeg Harry met een kleine grimas op zijn gezicht.
“Euhm..Jou.”Zei ik lachend toen ik hoorde waar hij naartoe wou.
“En wie ziet je staan?”Zei hij nu met een brede glimlach,waardoor er schattige kuiltjes verschenen in zijn wangen.
“Euhm…”Antwoordde ik vragend.
“Ik.”Zei hij nu een beetje verlegen.
Hij boog zich voorover en kuste me met zijn volmaakte lippen op de mond.
Wow!Dit had ik echt niet verwacht.Opeens,uit het niets kuste Harry Styles me op de mond.
Maar,het probleem was,dat ik niet echt vuurwerk voelde.
En dat is toch wel nodig bij een relatie,en al zeker bij de eerste kus.
Op datzelfde moment verscheen er een flits.
Een flits van een professionele camera had het tafereel vastgelegd.
“Dat wordt weer een primeur.”Mompelde een fotograaf lachend en hij liep weg.
_________________________________________________________________
Zo, dat was het voor vandaag.
Reactie+Kudo please?
MissMalikXx
Reageer (1)
Oh Oh (:
1 decennium geleden