Foto bij Fifteen

Na dat het nummer was afgelopen wou ik weer richting Lauren lopen, maar Jay hield me tegen en begeleide me naar het backstage gedeelte. "Wait here till the gig is over, please?" Vroeg hij. "But what about Lauren?" vroeg ik. "I asked Max to go get her, and she should be here right about now." Ik keek om hem heen en zag inderdaad Lauren aan komen lopen onder de arm van Max. "So please stay? I would love to get to know you a little bit better." Vroeg hij opnieuw. Ik keek naar Lauren die aan het praten was met Tom en Max, de manier waarop ze naar Max keek., ik kon haar gewoon niet teleursellen nu. Ik zuchtte en stemde toen in met de vraag die Jay me net gesteld had. Jay boog zich voorover en gaf me een kus op mijn wang, deze actie deed me verstijven en mijn ogen werden opnieuw groot. Maar Jay zag mijn reactie niet, hij draaide zich om en liep richting de anderen om aan het 2de deel van hun show te beginnen.
      Lauren kwam bij me staan en zwaaide met haar hand voor mijn gezicht heen een weer. "Hello, Skye? Are you still in there?" Grinnikte ze. Ik sloeg haar hand weg en keek haar doordringend aan. "Jay just said he wanted to get to know me a little bit better, i can't let him know who i am. That would be awfull, he can't know i'm his ex. Why did i agree with this?" ratelde ik maar door hoe had ik hier in vredesnaam mee kunnen instemmen. "Skye, Skye! Calm down!" zei Lauren streng. Maar haar pogingen slaagden niet, ik had me zelf niet meer onder controle. Mijn adem haling ging veelste snel en mijn hoofd ging op volle touren. "Skye, calm down! Look at me!" Riep lauren en dwong me haar aan te kijken, maar ik was de weg compleet kwijt. "Lauren, Jay is 'Him'." zei ik bijna hyperfentilerend. Ze keek me niet begrijpend aan en pakte me bij mijn schouders vast en trok me mee naar 1 van de kisten die backstage stonden.
      "What are you saying boo?" Vroeg ze zodra ze me plaats had laten nemen op de kist en voor me was komen staan. "He is the one that hurt me.. Jay is the guy that threatened me 3 years ago." Wist ik er fuisterend uit te brengen waarna de eerste tranen over mijn wangen liepen. Lauren leek plots te beseffen wat ik bedoelde en haar ogen werden groot. "Oh my god.. Jay.. he- he is the guy you're so affraid of?" Ik knikte en tranen rolden over mijn wangen, ik trok mijn benen op, sloeg mijn armen er omheen en liet mijn hoofd snikkend tegen mijn knieën rusten.
      Lauren sloeg vrijwel meteen haar armen om me heen, ik keek langzaam op en zag aan haar gezicht dat ze probeerde alles een plekje te geven. Af en toe trok ze haar lip op als teken dat ze het snapte, ik was bang dat ik haar kwijt zou raken nu ze de waarheid wist. "P-pl-ease.. d-don't leave m-me on my o-own." Zei ik snikkend. Lauren leek uit haar trance gehaad te zijn en keerde haar blik naar mij. Haar ogen stonde zacht en ze keek me vol medeleiden aan. "I'll never leave you on your own, you know that!" Zei ze duidelijk tegen me. Er rolde een bibberende zucht over mijn lippen, waardoor ze haar greep om mijn schouders verstrakte.





Misschien zelfs wel 2 stukjes vandaag! want ik barst van de ideeën,
-Eevee, dat was inderdaad ook mijn idee en nog wat andere plekken.
Love and Rocketz,
Lot!

Reageer (5)

  • crazycatlady

    Oké is het nooit in haar opgekomen dat het gewoon zo'n geval is van "In the heat of the moment". Oké hij had haar niet moeten bedreigen maar ze heeft drie jaar zitten vluchten voor iets wat wat nooit zou gebeuren en als je bedreigt wordt ga je naar de politie toe en vraag je straatverbod aan. Daar is de politie voor:P Dat is echt voor mij een frustrerend punt want ik ben iemand die logisch nadenkt over een situatie en zoek altijd naar een goede oplossing en wegrennen voor je probleem is daar niet 1 van. Oké dat moest er even uit, het verhaal verder is geweldig! I really love it<3 Het enige is dat het me een beetje frustreert. Naja daar kom ik wel over heen(: Het is de tweede dag van mijn vakantie en ik verveel me nu al:P Ik zit veel achter de xbox! Voornamelijk speel ik Call of duty black ops 2 wat echt een goed spel is! Het betekent niet dat ik graag mensen afschiet want ik heb ooit eens gehoord dat als je graag schietspellen speelt dat je dat ook graag in het echte leven wil doen ofzo...freaks! Ik hou gewoon van gamen(: Assassin's creed is ook een super spel! en Mario kart:D Ik heb verder niet zoveel te melden. Dus ja ik stop maar want anders ga ik nog allemaal andere onzin lopen lullen(: Can't wait for the next chapter! xxx

    1 decennium geleden
  • Lugano

    Omgg is Jay nou zo stom? xD

    x

    1 decennium geleden
  • borah1999

    Snel verder please :)

    1 decennium geleden
  • nothanku

    Snell verderrr!!!
    xxxx

    1 decennium geleden
  • CARAS

    Hahahaha.
    Thanks boo, dit hoofdstuk pumpt me weer in m'n stage, waar ik overigens al weer bijna 2 uur pauze heb

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen