De zondag van lisa
sorry is echt heel saai
door de ogen van lisa:
als ik s'ochtends wakker word, kijk ik als eerste op mijn mobiel ik hem een whatsappje van sharon en roos. eerst kijk ik die van roos heej lieferd heb je de mail van school al gezien? x ga je vandaag nog iets leuks doen? knuf van me hihi wat is ze toch ook een schat ik lees snel de mail van school en antwoord dan terug heej sgat, ja net gelezen waarom maandag even naar school morgen? maar beter zijn we lekker de hele week vrij morgen samen shopen? nee rein is naar nils daan en owen. denk maar even huiswerk maken x dan kijk ik naar het whatsappje van sharon heej sgat, was egt top met jou en de jongens daan vind jou ook aardig en ik rein hihi hij is zo schatig maar daan is wel leuker, oh me moeder roept we gaan naar daan toe zijn ouders hebben ons uitgenodigd wens me geluk x ik antwoord meteen terug heej meid, ja het was echt top met jullie! hihi ga dan maar snel naar je love toe good luck xxx. ik krijg meteen weer iets terug thxx en bedankt dat je er altijd voor me bent zal er ook altijd voor jou zijn <3 we kletsen nog even en dan stuur ik rein nog een whatsapje heej lieverd, heel veel plezier vandaag. zie je morgen weer xx mij dan ga ik me maar aankleden en trek een simpel setje aan. en dan loop ik naar beneden. ik zet me laptop aan en maak een broodje voor me zelf klaar me ouders en zusje zijn naar me opa en oma ze hebben mij laten slapen omdat ik erg moe was. als ik me broodje op heb start ik twitter op. wat ik wil gaan doen weet ik ook niet dus tweet ik maar iets: vervelen altijd leuk op zondag :p hihi en ik druk op versturen. ik besluit maar me huiswerk te gaan maken anders word ik er morgen uitgestuurd terwijl we maar 1 les hebben. ik kijk nog even op rein's acount hij geeft iets getweet nu onderweg met @OwenPlayfair naar @NilsKaller en @0547daan word gezellig. je antwoord @reinduif @0547daan @OwenPlayfair en @NilsKaller veel plezier x je verstuurd het en al snel zie je dat owen en nils je nu ook volgen. de dag gaat sloom voorbij en je moet telkens aan rein denken waardoor huiswerk maken ook niet echt lukt dus stop je maar. s'avonds als je al in bed ligt krijg je nog een whatsapje van rein. heej hoe was je dag? x je antwoord heej, oh niet echt bijzonder hoor beetje tv gekeken enzo. was het leuk bij de jongens? x heej, ja was wel leuk zie je morgen ik ga slapen ben moe oke slaaplekker x ik krijg geen antwoord meer dus waarschijnlijk slaapt rein al en besluit jij ook te gaan slapen.
Reageer (1)
Ahww , heel leuk!(:
1 decennium geledenMag ik met Nils ?
Of had hij al een vriedin ? x