even snel een klein hoofdstukje, niet zo goed, ik weet het, maar ik kan niet zo lang lezen/schrijven want dan krijg ik hoofdpijn! #ziek xo

Vanuit Linde

“Linde, Daan komen jullie we gaan eten” roept de moeder van Daan, ik logeer onder tussen al een paar dagen bij Daan, terwijl mijn ouders het nieuwe huis aan het inruimen zijn. Het is zondag en morgen moeten we weer naar school, voor het eerst op een nieuwe school hier in Goor.. Ik mis Maastricht wel hoor, maar ik neem me iedere keer voor dat het hier ook geweldig gaat worden en dat iedereen me hopelijk gaat accepteren. Daan trekt me mee naar de tafel toe en we gaan eten, friet. Na het eten help ik samen met Daan de tafel af te ruimen en ondertussen kletsen we nog een beetje. “en heb je een beetje zin in je eerste dag op school morgen?” vraagt Daan, “ik zie er een beetje tegen op..” zeg ik, we zitten niet bij elkaar in de klas, dus ken ik echt nog helemaal niemand. “ik snap het ook wel” zegt Daan “ik zou het ook niet fijn vinden als ik zo maar naar een nieuwe school zou moeten, maar je krijgt vast snel nieuwe vriendinnen! Wie mag jou nou niet? En ik ben er ook he” dat laatste ben ik vooral heel blij mij, ik heb in ieder geval iemand die ik ken! Als we klaar zijn met opruimen lopen we naar de woonkamer en gaan een beetje tv kijken, ik zit lekker tegen Daan aan en denk even niet aan wat er morgen mis zou kunnen gaan! blij ben ik zeker met hem als vriendje. Nadat we een uurtje tv hebben gekeken gaan we richting boven, ik trek mijn pyjama aan en ga naast Daan in bed liggen. “slaap maar lekker, morgen komt echt wel goed” zegt Daan en hij geeft me een kus, “dankje, jij ook lekker slapen en dan hoop ik inderdaad dat het morgen allemaal goed komt” zijn de laatste woorden die ik zeg voordat ik in een diepe slaap val.

Reageer (3)

  • MS123456

    Aaaawh super lief en leuk SNEL VERDER!!! XXX hahahah en veel beterschap!! Xxx

    1 decennium geleden
  • SharonKusjex

    Super leuk! Snel verder! Mag ik de beste vriendin van Linde worden? Eneeuhhh beterschap lieverd!!!

    kuss

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    Super leuk!(H)
    Snel verder , ben echt benieuwd hoe Linde het op school vind en hopelijk ziet ze haar andere vriendinnen ook heel vaak!(:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen