Foto bij 051

Jelisa prov.

De man van de balie gaf ons onze spullen, We trokken ze aan en samen met Niall liep ik de baan binnen, Ik was al 1keer eerder bij zoon lasergame baan geweest met mijn broer in nederland, Maar dat was al weer super lang geleden. "Succes" zei Niall tegen me, Toen liep die weg en ging achter een rots zitten, Ik was nog een beetje aan het dagdromen en kreeg toen door dat ik weg moest wezen, Ik ging net optijd achter de paal naast me staan en begon toen te rennen, Naar een lange Leuke dag met niall, Ik liep naar buiten en niall kwam achter me aan, Het voelde net als vroeger, "Ik breng je naar huis" zei die tegen me, Hij pakte mijn hand vast en samen gingen we opweg naar huis.

Taylor prov.

Toen ik thuis kwam liep Melayn ijsbeerend door de kamer, "EN IS HET GELUKT!" Schreeuwde ze toen ik de deur nog niet half open had. "Uhm ik denk het, Ze zijn samen aan het lasergame. Ik wou naar harry toe lopen toen melayn aan mn arm trok, "Kom we hebben nog een hoop tedoen met die kamer van Jelisa" ik liep melayn achterna, Toen we Jelisa's kamer binnen kwamen schoten we in de lach, Vroeger hadden we dit ook een keer gedaan en toen kwamen we de raarste dingen tegen.. "Nou sterkte," zei ik met een zucht. We keken elkaar aan en begonnen op te ruimen, Ik liep even naar de keuken voor een sopje, We waren binnen anderhalf uur al klaar, "Nieuw record" schreeuwde Melayn terwijl ze in de lucht sprong "High five babe" zei ze er achterna "Ik ben eigenlijk best wel trots op ons" zei ik, Ik en Melayn keken elkaar aan. "Stad?" zei melayn me afvragend. "Goooo!" riep ik vervolgens en samen liepen we snel de deur uit om naar de stad te gaan.

Niall prov.

Toen ik met Jelisa terug naar huis liep, En praten over het lasergame voelde ik me goed, Het was zoon gevoel die je bij niemand anders hebt, Alleen bij die ene persoon. Naar een korte tijd waren we al bij het huis van Jelisa, "Uhm kom je nog even mee naar binnen?" vroeg ze verlegen. ik begon te lachen en antwoorde daarna dat ik graag mee ging, "Let niet op mn kamer, Je kent me" Jelisa deed de deur open en bleef staan, "Wat is er?" zei ik vragend "OMG" schreeuwde ze. Ik liep veder naar Jelisa en keek haar slaapkamer in toen ik zag dat ze een vloer bedekking had, Gosh zo mooi opgeruimd is die kamer nog nooit geweest, "Ik liep langs Jelisa en zei " Wie heeft dit gedaan?" "Taylor en Melayn ik weet het zeker, Wacht ze hebben dit allemaal geregeld, Ik haat hun" zei Jelisa. "Vast niet" zei ik terwijl ik het gordijn dicht deed en de deur sloot, Ik liep naar Jelisa toe en gaf haar een kus op der mond, Toen we vervolgens samen in bed belande.

Reageer (2)

  • MMM

    Nou sterkte whahahhahahahahhahahaha

    omg k zo ons echt later echt zo (lol)

    1 decennium geleden
  • AgentNialler

    Ohmygod (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen