050
Naar een half uur zaten we nog steeds in het restaurant, toen zayn opeens riep, " Niall heeft het altijd over lasergamen, Waarom laten we hun dat niet doen?" "Jaa en jelisa vind dat ook leuk" reageerde taylor er op na, "Oke wie gaat er bellen enzo." zei ik snel, Melayn zei dat ze het nummer op zal zoeken en dn belde. Ondertussen moest ik zayn en taylor een plan bedenken om ze daar heen te lokken. "Uhm ik vraag wel aan jelisa of ze zin heeft om een stukje mee tegaan lopen? En dn lopen we daar heen en dn zien we niall? i dont know." zei taylor. "En wij kunnen tegen niall zeggen dat we met hem gaan lasergamen. en dat we daar dan afspreken maar dan komen wij nooit, Hij is nu tog bij grey" zei zayn. Ik stemde in en pakte mn telefoon om Niall te bellen, Niall had geen zin, maar toen ik zei dat het voor de afleiding was stemde hij toch in om mee te gaan.
*De volgende ochtend*
Taylor prov.
Ik stond al vroeg op om Jelisa wakker temaken, en te vragen of ze even mee ging wandelen, Altijd gezond voor je toch. Ik klopte op jelisa's deur en liep naar binnen, "Uhm jelis? Ben je al wakker?" vroeg ik zacht. "Jaa al vanaf 5uur." antwoorde ze ik liep veder en plofte naast haar op bed. "Dus.. Heb je misschien zien om mee tegaan wandelen? In de frisse lucht alles even vergeten.?" "Hoezo moet jij alles vergeten" uhm wat moest ik nu zeggen, ik keek naar mn handen en toen verzon ik maar snel een smoesje, "Nou uhm, Ik heb ruzie gehad met harry, Ik heb hem nog nooit zo boos gezien" "Wat waarover?!" vroeg jelisa me geschrokken, "Dat zeg ik als je mee gaat wandelen, Nou kleed je maar snel aan, Ik maak wel even een ontbijtje," en ik liep snel uit haar kamer, God wat is het moeilijk om teliegen tegen je beste vriendin. Ik pakte mn mobiel en zag dat het 8uur was, Om 10uur hadden de boys "afgesproken" bij de lasergame baan, En we lopen er ongeveer een half uurtje op dus moesten we optijd vertrekken. Toen jelisa uit haar kamer kwam zetten ik het eten op tafel, "Lets eat" zei ik en begon te eten, Jelisa begon ook rustig te eten toen we klaar waren haalde we samen de tafel af, "Nou, Gaan wandellen? Ik heb geen zin om harry tezien als die wakker word." zei ik snel. "Oke, even mijn schoenen en jasje pakken," zei jelisa. Ik liep al naar de gang om mn jas aan tedoen toen ik harry van de trap af zag komen, Ik maakte een gebaar dat die terug naar boven moest gaan, Hij knikte en gaf me een knipoog toen die snel weer terug liep, "wat was dat?" vroeg jelisa, "Wat? Niks.." zei ik snel toen we de deur uitliepen. "waar gaan we heen?" vroeg jelisa me, "Oh gewoon een beetje rond lopen, Nog wat tevertellen?" Jelisa vetelde alles wat ze eerder niet wou of durfde te vertellen, Ik voelde me vereerd. Toen we bijna bij de lasergame baan waren wist ik dat het nu op mij aan kwam, Zal niall der al zijn, Dat was het enige waar ik aan kon denken, "Oh mn keel is door, Even een flesje water halen, Kom je mee?" vroeg ik aan jelisa toen ik bij de lasergame baan naar binnen liep. Ik zag niall op een bankje zitten, Niall zag ons binnen komen lopen en kwam naar ons toe, "Shit niet nu" hoorde ik Jelisa zeggen. "Eej weten jullie misschien of zayn en harry er al zijn?" vroeg niall ons, "Uhm volgends my gingen die vandaag eleanor helpen" zei ik snel om weer iets teverzinnen, "Wat? we hadden hier afgesproken, Om te gamen" Zei niall vervolgens. "Oh, waarom gaan jullie niet anders samen? Jullie vinden het allebei leuk right? Ik moet Melayn vanmiddag nog helpen met haar uhm, Nieuwe kast?" "Jaa, uhm" hoorde ik jelisa zacht zeggen. "ik meld jullie wel even aan" zei ik snel en liep naar de toonbank, "Jelis niall komen jullie?" er kwam een man aan lopen, "Hier heen," hij wees niall en jelisa de weg, Toen jelisa weg liep keek ze me nog even vragend aan, Ik gaf haar een geruste blik, "wacht even" hoorde ik jelisa zeggen, Ze kwam naar me toe en gaf me een knuffel, " bedankt" zei ze in mn oor. "Veel plezier" zei ik toen ze snel achter de man en niall aan ging. Ik liep naar buiten en pakte mn telefoon om Harry tebellen, Ik had namelijk geen zin om heel dat eind alleen terug telopen.
* De volgende keer, Het afspraakje van Niall en Jelisa.*
Reageer (2)
omg spannend!
1 decennium geledenps. Die wafelsss!!!!
Oh komop sneeeeeel verder!!!
1 decennium geleden