Foto bij Jongens onder elkaar

Heey lieve lezers van me,
Ik ben weer eens ziek, en er is geen beter medicijn dan aan mainstreet denken.
Dus doen ik nog maar een hoofdstukje. Verveel me toch :p
Hihi hoop vinden jullie het leuk
Ps. Wat vinden jullie van mind is blow? Ik vind hem echt super!!!!!!!
xxx
Woord dat klikbaar wordt

Door de ogen van rein:

Het is zondag en vandaag heb je afgesproken met de jongens, je belt owen even snel op. Heej reintje, reageerd hij vrolijk. Haha heel grappig Hoelaat bij het station? 11 uur ben ik daar heb me zwarte jas aan. Zegt owen. Oke ik ben er ook om 11 uur ik heb ook me zwarte jas aan zeg ik lachend. We kletsen nog even en dan hang ik op en kleed me aan. Loop snel naar beneden eet een broodje, en zie dat het al kwart voor 11 is. Je roep mam ik ga, en ik trek mijn jas aan, en fietst zo snel je kan naar Eindhoven centraal zo als owen het altijd noemt. Om precies 11 uur kom je aan en zie je owen ook aan komen fietsen, je begroet hem haha goede teiming hè? Ja vond ik ookal . Lachend lopen jullie de trein in niet wetend dat jullie in de verkeerde trein zitten. Dan horen jullie eindstation UTRECHT CENTRAAL. Wat? Hè? Hoe kan dat? Shit we hebben de verkeerde trein genomen, vloekt owen. Je kan een lach niet onderdrukken leuk toch komen we hier ook een keer. Ja haha lacht owen nu ook. Jullie zoeken snel uit welke trein jullie wel moeten hebben en stappen dan nu wel in goede trein. Jullie pakken allebei je mobiel, wat owen gaat doen weet je niet. Heejik sms nils even dat we wat later komen zegt owen. Hihi nu weet ik dus wel wat die gaat doen, ik zie dat ik 2 sms'jes heb ik open de eerste heeej liefje, veel plezier vandaag xxx Lisa . Ik antwoord terug thxx. Ik heb op de een of andere manier even geen zin in haar ik weet ook niet waarom want ik hoe heel erg veel van haar komt vast door gister denk je. Je broertje had een hockey bal tegen je kop aan gegooid voor de lol. Deed echt pijn. Je komt weer terug in real, en kijk je andere sms'je hallo rein van duivenbode, wij geven h2b deze week vrij. We vragen jullie alleen maandag ochtend op school te komen tegen 8 uur dan hoor je meer met vriendelijke groet. Mvr. Ladestein. Yes, roep ik blij. Gozer rustig wat is er ? Ik heb volgende week vrij de HELE week zeg je met nadruk op hele.zo en daar voor schreeuw je de hele trein bij elkaar. Oke ik was gewoon happy. Best raar eigenlijk mvr. Ladestein is al 62 en heeft dus nog steeds een mobiel haha grappig ook wel denk je bij je zelf. Je gaat nog even naar Twitter en stuurt. Nu met @OwenPlayfair onderweg naar @NilsKaller en @0547daan tot zo boys. Meteen krijg ik allemaal reacties gaanjullie weer twitcam doen enzo. Ik besluit nog snel te tweeten. Wie weet doen we wel twitcam hou onze Twitter in de gaten x. Je zet je mobiel uit en jullie stappen uit en lopen naar het huis van niks jullie kletsen nog wat en dan doet Daan de deur open, kom binnen hè waar is nils vraag ik oh die zit hier. En hij slaat op de wcdeur. Oke, haha we doen lachend onze je uit. En wachten op nils hee jongens begroet die jullie vrolijk als hij binnen komt. Maar Daan wat moest je ons nou vertellen vraagd nils terwijl die drinken haalt. Haha ik kan het niet laten om te lachen. Hij weet meer hè! Ja klopt. Maar oke ik zal het vertellen mooi zo want wij willen wel even weten wat er met Daan aan het handje is reageerd nils droog. En we moeten allemaal lachen als we uit gelachen begint Daan nou een paar weken geleden is er een nieuw meisje naast me komen wonen. GAST JE BENT VERLIEFD gilt owen. GOZER LAAT HEM EENS UITPRATEN reageren ik en nils te gelijk. Sorry hoor ik werd weer eens hyper, haha we moeten alle maal weer lachen. Oke gaat Daan veder, maar ja ze was wel aardig en kwam ook bij me in de klas zelfde vrienden enzo. En nu hebben we al bijna twee weken verkering. Wow gefeliciteerd jongen. Cool heb je ook een foto van der hoor je nils en owen roepen het gaat een beetje langs je heen. Daan laat een foto zien. Dan hoor je Daan roepen maar rein moet ons ook iets vertellen. Hè oh ja natuurlijk waarom reageer ik nou zo denk ik bij mezelf. Ik heb verkering met Lisa . Gefeliciteerd ik wil een foto zien je laat een foto zien. Oke ik moet jullie ook wat vertellen zegt nils hij begint bijna te huilen zie ik ik sla een vriendschappelijke Arm om hem heen. Anne heeft het gister uit gemaakt. Balen , rot voor je gaat het weer heen en weer. Oke en nu gaan we muziek maken. Na een paar uurtjes besluiten ik en owen nar huis te gaan. Daan bleef nog bij nils eten en werd later door zijn moeder opgehaald. Jullie stappen in de trein en eten daar wat. Als je later tegen half 8 thuis komt ben je dood op je legt je telefoon weg en valt in slaap.

Reageer (2)

  • kissyou1D

    wie weet wat er nog gebeurd :p hihi wacht maar af

    1 decennium geleden
  • xxIKHEETANNE

    tss heb ik het uitgemaakt met nils: ( zou ik in het echt nooit doen hahaha *zovan droom verder anne*: p snel door!! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen