Taking A Drink
Na een tijdje was de volleybal wedstrijd afgelopen, we hebben 3-0 gewonnen. Ik heb me ook al omgekleed en samen met Nikita loop ik naar de kantine. We gaan in een hoekje zitten bij een tafel en leggen onze tassen naast de stoel.
'Wat wil jij drinken?' vraagt Nikita.
'Euhm doe maar iets' zei ik. Ze knikt en loopt weg naar de bar. Ik weet best wel dat ze volleybal niks aan vond, het is ook wel een stuk minder leuk om naar te kijken als kickboksen. Maar toch was ik blij als ze er was. En ik vind het ook wel erg aardig dat ze bijna altijd nog mee ging!
'Alstublieft mevrouw' zei ze lachend toen ze me het glas cola voorzette. Ik grinnikte en nam een slokje van mijn cola.
'Zo, wat wil je vandaag nog allemaal gaan doen?' vraag ik aan Nikita. Ze haalt haar schouders op.
'Geen idee, heb jij iets in gedachte?' vraagt ze. Ik schud mijn hoofd.
'We kunnen anders zo misschien nog wel even los kickboksen, ga jij ook weer eens bezig' grinnikte ze naar mij. Ik grinnikte mee ik zat ook op kickboksen alleen ik vind volleybal leuker dus was ik er niet vaak, niet dat Marco het heel erg vond want zo goed was ik ook weer niet. Ik deed ook geen wedstrijden. Toen ik mijn glas op had wachtte ik nog even op Nikita en samen staan we op. En lopen we weer naar de kleedkamers.
Hij is saai en kort sorry
Reageer (1)
Mooi, snel verder
1 decennium geleden