Thirteen
Daar stond hij dan slechts een paar meter bij mij vandaan, James. Mijn ogen volgden Lauren haar bewegingen terwijl ze op stond en naar hem toe liep. "Lauren, so good to see you again!" Zei hij blij. "It's really good to see you too James!" Zei ze terwijl ze hem een knuffel gaf. Er klonk een lach van 1 van de andere 4 jongens die naast hem stonden. "James? You mean Jay, he never uses that name anymore." Zei de jongen met het korte donkere haar. Plots vielen alle puzzelstukjes in elkaar de aarzeling van Lauren toen ze de naam 'Jay' uitsprak, de stem die ik had gehoord door de radio in het restaurantje, zijn ogen die me aankeken in de club vanuit de vip lounge, hij was het al die tijd geweest.
Ik werd uit mijn gepieker gehaad door zijn stem die opnieuw door mijn gehoorgangen klonk. "And i see you brought a friend. Hi, i'm Jay." Hij stak zijn hand uit en keek me afwachtend aan. Plots schoot het door me heen dat hij me misschien wel niet herkende door mijn nieuwe uiterlijk, waardoor ik een luide zucht liet horen. "James, oh uh i mean Jay, don't you..." "Shut it Lauren i can introduce myself thank you." zei ik dwars door haar zin heen, even keek ze me verward aan maar haalde al gauw haar schouders op. Ik pakte zijn hand en voelde een schok door me heen gaan. "Hi Jay, i'm Skye nice to meet you." Zei ik waarna ik zijn hand snel weer los liet. "It's always nice to meet friends of Lauren." Sprak hij. Hij nam plaats op de bank naast zijn vrienden, Lauren liep naar de banken toe en ik pakte haar bij haar arm. "If he don't remembers me its only better so just leave it okay?" Fluisterde ik haar toe. Ze keek me aan en knikte toen.
Ik draaide me om en zag dat er nog maar 2 plaatsjes op de 2 banken vrij waren, 1 naast James. of te wel Jay, en 1 naast de jongen met het korte donkere haar. Ik wou absoluut niet naast Jay zitten dus plofte ik op de bank naast de andere jongen. "Well seen as mister 'i invited my friend but didn't tell us' over there haven't introduced us, i'll do it this time." Zei de jongen naast me terwijl hij Jay nors aankeek. "I'm Tom, the other one next to you is Nathan. That's Jay but you know that, and that's Max. And tall, dark and handsome over there is Siva." "Nice to meet you all, I'm Lauren and next to you Tom, that's Skye." Stelde Lauren ons voor.
Na een tijdje met de jongens gesproken te hebben viel het me op dat Jay telkens zijn ogen op mij liet rusten, als ik dan terug keek met een zogenaamde vraagende blik, schudde hij zijn hoofd en mengde zich weer in het gesprek. "You got some pretty cool tattoo's there Skye." Zei Tom op ern gegeven moment. "Thanks Tom, do you have any tattoo's yourself? If you don't mind me asking of course." Vroeg ik aan hem en vrijwel meteen kwam er een glimlach op zijn gezicht te staan en ging hij met zijn handen naar de rand van zijn shirt. Vervolgens trok hij deze omhoog en kwamen er inderdaad geinjecteerde inkt lijnen tevoorschijn, en een behoorlijk getrainde buik. "Got some nice abs there, but what do they say?" Vroeg ik terwijl ik met mijn vinger over de inkt lijnen heen ging, hij maakte een rare beweging en trok snel zijn shirt weer naar beneden. "Don't do that, i'm abnormally ticklish." Zei hij terwijl hij mij aankeek. Ik hield mijn handen op als teken van verontschuldiging. "Sorry i didn't know i just like tattoo's so much that i need to touch them." Zei ik mijn actie verklarend. "It's okay" Grinnikte Tom. "One says 'Rock and Roll' and the other one says 'We try and we fall but we live another day', lyrics to one of our songs." Zei hij.
"And now that you know mine, can i ask you about yours?" Vroeg hij. "Of course, what do you wanna know?" Antwoorde ik zijn vraag. "Well i wanna know, why do you have so many? I mean i like girls that have them, but you don't normally see girls with this many tattoo's." Vroeg Tom. Ik dacht na over mijn antwoord en besloot maar gewoon de waarheid te vertellen hoe en waarom ik ze had. "Well.. I've been traveling the world for the last 3 years now, been to many places. And instead of taking pictures to remember each place, i get a tattoo." Was mijn antwoord de rest achterwegen latend natuurlijk.
Ben super blij met de 4 babes die mij iedere keer weer laten glimlachen om hun super lieve/ leuke reacties! You guys rock, love yous!
Love and Rocketz,
Lot!
Reageer (5)
Ineens kreeg ik een sexy ideetje, die tattoos van haar vormden zich als een bedelarmbandje om haar pols in mijn gedachten xd
1 decennium geledenI love itt!!
1 decennium geledenSnel verderr!!
xxx
Leuk!
1 decennium geledenDacht al dat Jay eigenlijk James was ;d
I KNEW IT! Je hebt me de laatste twee weken wel gek gemaakt! Echt ik zou je een pak rammel moeten geven (wat een woord maar ik denk niet dat iemand van Q het waardeert als ik grovere taal zou gebruiken:P) Wanneer komt er weer een hoofdstuk bij behind bars? En waarom heb je al je one direction verhalen verwijderd? Ik wist trouwens niet dat je zo'n directioner was? En ik moet gewoon even mijn liefde voor Lawson uitspreken! Hoe geniaal zijn ze! En hoe mooi zijn ze<3 Al moet ik eerlijk zeggen dat ik Joel wel het knapst vind(: En omg ik heb vanmiddag een sneeuwpop gemaakt! Dat was echt jaren geleden:D Oké ik ben soms een beetje kinderachtig maar ik heb nog genoeg tijd om volwassen te zijn(: Dus heb je al gevraagd aan hem hoe de band nou heet? Want als hij dat niet heeft gezegd dan...oké ik moet dus echt geen ontvoerder worden want ik ben echt slecht in bedreigen:P Sorry ik hou gewoon van muziek(: Ik heb echt een gave band gevonden! Het doet me een beetje denken aan all time low en hot chelle rae dus als je daar naar luister vind jij ze misschien ook wel goed en anders naja! Ik zal zo even de link neer zetten(: Maar oké ik heb dus een poster van Marvel comics en een filmposter van the amazing spider-man bestelt! Because i love them<3 I just love Andrew Garfield<3 Wat een lekker ding is dat(: De eerste spider-man films met ugh ik vergeet zijn naam steeds:P Maar ik vind hem dus echt een verschikkelijke acteur en ik denk dat dat deels komt door de spider-man films maar ja! Verder heb ik niks meer te vertellen(: Ik ben de laatste tijd helemaal aan het fangirlen over deze zanger! Hij heet JAY Loftus (Dit is gewoon voor bestemd! Jay gewoon!) en zijn muziek is zooooo leuk! Echt ik wordt er altijd vrolijk van(: Oké dat was alles wat ik te zeggen had! TTYS xxx
1 decennium geledenP.S. Hier is nog de link van An honest year
Hihii leuk stukje
1 decennium geledenJay - James ^^ I like that one
Yeah I know..