19
Ik draai me om en geef Zayn het teken dat hij verder kan gaan. ‘Oké beloof je me niet uit te lachen of boos te worden?’ ‘Ik beloof het Zayn.’ ‘Oké dan uhm.. ja. Laura sinds de dag dat ik je ontmoette ben in ondersteboven van je. Op het begin dacht ik dat het liefde was die wel over zou gaan maar elke keer dat ik je zie word ik meer verliefd op je. Ik hou van je Laura je bent speciaal voor me.’ ‘Zayn ik had dit niet verwacht. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook gevoelens voor jou heb.’ Er verschijnt een grote glimlach op Zayns gezicht terwijl ik de woorden uitspreek. ‘Je hebt mij nu net de gelukkigste jongens op deze wereld gemaakt’ Zegt Zayn waarna hij zijn lippen op de mijne drukt. ‘Wil je mijn vriendin zijn?’ Ik knik en druk gewillig mijn lippen op de zijne. Naar een tijdje voel ik zijn tong langs mijn onderlip glijden. Ik doe gewillig mijn mond open waarna onze tongen een puur liefdesspel spelen. We gaan zo in de zoen op dat ik me kapot schrik als ik geklop op de deur hoor. Ik verbreek de kus en kijk naar de deur. Jenna staat met een big smile naar ons te kijken. ‘Ja ik wilde zeggen dat ik ga werken. Dus doei.’ Zegt Jenna voordat ze weer weg loopt. Als Jenna de hoek om is kijk ik Zayn aan. Ik zie dat hij rode blosjes op zijn wang heeft. ‘Awh Zayn je bent Schattig als je bloost.’ Zeg ik en druk een kus op zijn wang. ‘Nou vriendje als jij nou heel even de badkamer verlaat dan kan ik rustig mijn haar doen. Anders word ik afgeleid door het feit dat ik je de hele dag wil zoenen.’ Zeg ik en duw Zayn zachtjes de badkamer uit. Als de deur dicht is draai ik het slot om. Ik loop terug naar de spiegel en bekijk mezelf goed. De glimlach die op mijn gezicht staat gaat er de komende tijd niet af. Ik borstel mijn haren, poets mijn tanden en doe mijn make-up. Als ik klaar ben zet ik het raam open zodat de damp weg kan trekken. Ik bekijk mezelf nog even goedkeurend in de spiegel waarna ik richting de woonkamer loop. Zayn zit op de bank naar een of ander kinderprogramma te kijken op tv. ‘Is het leuk?’ Blijkbaar was Zayn nogal geconcentreerd op de tv want hij schrikt op. ‘Uhm ja het is wel leuk maar jij bent leuker.’ Ik voel dat ik begin te blozen dus draai ik me snel om. ‘Wil je ook wat drinken.’ ‘Nee bedankt en jij hoeft je niet om te draaien omdat je bloost’ zegt Zayn. Ik voel hoe ik nog rode word en draai me weer richting Zayn. ‘Oké dan pakken we niks te drinken.’ Zeg ik en plof naast hem op de bank. ‘Wat gaan we vandaag doen?’ ‘Zullen we naar de jongens gaan. Ze zijn als het goed is allemaal bij Niall. Ik heb wel een leuk idee om onze relatie bekend te maken.’ Nadat Zayn me zijn geweldige idee vertelt heeft zijn we meteen naar Harry gereden.
Zayn drukt op de bel en na een tijdje wordt de deur open gedaan door Louis. Hij geeft ons allebei een knuffel waarna we hem achterna lopen naar de huiskamer. Ook de andere jongens begroeten Zayn en ik met een knuffel waarna we naast elkaar op de bank plaats nemen. ‘Willen jullie wat drinken?’ Vraagt Harry dan maar Zayn en ik schudden beide ons hoofd. ‘Ook goed eindelijk goedkopen mensen hier.’ Zegt Harry doelend op het feit dat de rest allemaal een glas cassis voor zich heeft staan.
Naar een tijdje wat gekletst te hebben kijkt Zayn me aan. Aan de blik in zijn ogen weet ik meteen wat hij bedoelt en ik knik een beetje zodat het niet teveel opvalt. Terwijl iedereen nog aan het kletsen is pakt Zayn mijn kin vast met twee vingers waarna hij zijn lippen op de mijne legt.
________________________________________________________________________________________________________________________________
Ik heb een al zeg ik het zelf leuke [url=http://www.quizlet.nl/quiz/384582/janee-ik-verveel-me-quiz/nieuwe ja/nee quiz[/url]
Reageer (1)
haha, leuke oplossing, al had ik hem wel verwacht
1 decennium geledensnel verder!!!!